Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@16:29:24 GMT

محرم مدافعان حرم در کنار پیام آور کربلا +عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۱۷۲۹

به گزارش جهان نيوز، همزمان با آغاز ماه محرم الحرام، هیئات و موکب‌های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) به همت شیعیان و عاشقان آن حضرت در نقاط مختلف دنیا برپا شدند.

  در نخستین شب از ماه محرم مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان توسط رزمندگان فاطمیون نیز در دمشق سوریه برپا شد. رزمندگان افغانستانی مدافع حرم در این شب به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



  از ابتدای جنگ سوریه نیروهای افغانستانی در قالب تیپ فاطمیون برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) داوطلبانه در سوریه حاضر شدند این تیپ پس از مدتی با افزایش تعداد نیروها به لشکر ارتقا پیدا کرد.

فاطمیون در صحنه نبرد علیه تکفیری‌ها از دلاورترین و حماسه‌سازترین نیروهایی بودند که با اقتدا به سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) به دفاع از حرم اهل بیت (ع) و کمک به مسلمانان در سوریه پرداختند.

با وجود پایان رسمی جنگ در سوریه و پاک شدن شهرهای این سرزمین از وجود تکفیری‌ها هنوز تعدادی از نیروهای لشکر فاطمیون جهت حفظ و برقرار امنیت در این کشور حضور دارند.

منبع: دفاع پرس کپی متن خبر برچسب ها: سوریه فاطمیون ماه محرم

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: سوریه فاطمیون ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم

در پی اعلام خبر پذیرش طرح پیشنهادی قطر برای آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس، ساکنین غزه با سر دادن شعار الله اکبر به شادی در خیابان‌های غزه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی اعلام خبر پذیرش طرح پیشنهادی قطر برای آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس، ساکنین غزه با سر دادن شعار الله اکبر به شادی در خیابان‌های غزه پرداختند.

دقایقی قبل جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در تماس تلفنی با نخست وزیر و رئیس دستگاه اطلاعات قطر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرده است.

کد خبر 751235

دیگر خبرها

  • نسل جدید مدافعان ایتالیایی، آینده ای درخشان پیش رو دارد / فیلم
  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت