Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-09@02:09:41 GMT

کمک نامزدهای انتخابات به خیریه‌ها جرم است

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۱۸۰۰

به گزارش جهان نيوز، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: برای شفاف‌سازی صورت‌های مالی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی هرگونه کمک به خیریه‌ها از سوی این اشخاص جرم‌انگاری می‌شود.

سید سلمان سامانی درباره کمک‌های خیره نامزدهای انتخابات مجلس که جرم‌انگاری می‌شود، گفت: این جرم‌انگاری از زمان ثبت‏نام در انتخابات و برمبنای آخرین اصلاحیات مجلس که در سوم خرداد ۹۵ به تصویب رسید و شورای نگهبان هم تائید کرد، لازم‌الاجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت کشور گفت: این کار برای ساماندهی و شفاف‌سازی صورت‌های مالی داوطلبان است و در آنجا گفته شده است خرید و فروش رای توزیع اقلام و لوازم، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به اشخاص و خیریه جرم‌انگاری می‌شود.

وی افزود: به هیئت‌های بازرسی اعلام کردیم این موارد جرم هستند و اگر جایی مشاهده شود و در رصدها قرار گیرد، برخورد می‌شود.

منبع:ایلنا کپی متن خبر برچسب ها: نامزد انتخابات خیریه

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: نامزد انتخابات خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه خیریه سازمان ملل به نفع کودکان جهان برگزار شد

بازارچه خیریه سازمان ملل که ابتکاری از سوی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و همسر او است، امسال نیز عصر سه شنبه به وقت محلی با همت همسران سفرا و دیپلمات های مختلف برگزار شد تا عواید حاصل از آن صرف امور کودکان در جهان شود.

این بازارچه هر سال در دو بخش صنایع دستی و غذاهای هر کشور ارائه می شود و کشورها با ارائه فرهنگ و هنر مردم کشور خود به جهان، عواید حاصل از فروش را به سازمان ملل ارائه می کنند که امسال صرف امور کودکان می شود.

نمایندگی های کشورهای مختلف جهان در سازمان ملل به همراه خانواده های خود هم بعنوان برگزار کننده و هم بازدید کننده و خریدار در غرفه کشورهای مختلف حضور می یابند که فضایی صمیمانه فارغ از هیاهوی سیاست در گوشه ای از سازمان ملل موج می زند.

جمهوری اسلامی ایران نیز همچون هر سال به همت نمایندگی ایران در سازمان ملل و با حضور فعال این نمایندگی و همسران دیپلمات‌های ایرانی، مشارکت چشمگیری داشت و صنایع دستی و انواع غذاهای ایرانی مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

مراسم امسال با اجرای موسیقی زنده و برگزاری مسابقه ای همراه بود که برای مشارکت در این مسابقه، هر یک از افراد یک تا چند بلیت خریداری می کردند که عواید فروش آن نیز صرف امور خیریه می شود.

گرچه عواید حاصل از فروش بازارچه خیریه امسال سازمان ملل قرار است صرف امور کودکان در جهان شود اما به نظر می رسد کودکان جهان از جمله غزه بیش از هر موضوعی به اراده جدی و درایت سیاستمدارانی نیاز دارند که به جنگ ها و بحران ها خاتمه دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صدای نامزدهای انتخابات مجلس در «ایران‌صدا»
  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • راه اندازی کلینیک سیار نورآوران سلامت در جیرنده عمارلو
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • بازارچه خیریه سازمان ملل به نفع کودکان جهان برگزار شد
  • ۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد
  • با سهل انگاری مدیران برخورد می‌شود
  • تبلیغات صوتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در نرم افزار ایران صدا فراهم شد
  • همه چیز مهیای رقابت بین نامزدهای ۲ حوزه انتخابیه مجلس در فارس است
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد