Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن تفتیان در رقابت های بین المللی سوئیس در ماده ۱۰۰ متر به مقام سوم رسید.

طرفداری- حسن تفتیان در رقابت های بین المللی سوئیس در ماده ۱۰۰ متر به مقام سوم رسید.

به نقل از سایت فدراسیون  دوومیدانی، حسن تفتیان که با هدف انجام تمرینات آماده‌سازی خود زیر نظر مربی فرانسوی‌اش به پاریس اعزام‌ شده است، شب گذشته در رقابت‌های بین‌المللی دو‌و‌میدانی سوئیس در ماده 100 متر با حضور برترین‌های جهان با ثبت زمان 10.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

16 ثانیه به مقام سومی رسید.

در این رقابت، جاستین گاتلین از آمریکا با زمان 9.97  ثانیه قهرمان شد و مایکل رودگرز دیگر دونده آمریکایی نیز با زمان 10:00 ثانیه به عنوان دومی رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه بر این باور است که دلیل اصلی تشدید تنش‌ها و گسترده شدن ابعاد خطر در سراسر جهان، این است که برخی «کشورها نمی‌خواهند از هژمونی خود دست بکشند.»

پاتروشف تاکید کرد: شرایط غیرقابل پیش‌بینی و مستعد جنگ که هم‌اکنون در روابط بین‌المللی وجود دارد، به طور چشمگیری تشدید شده است.

وی که در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان عالی در حوزه امنیتی سخنرانی می‌کرد، با اشاره به اظهارات ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، افزود: چنین رویه‌هایی در سطح جهانی عمدتا به دلیل انتقال به نظم جهانی چندقطبی است و همچنان با مخالفت و انکار تعدادی از کشورها مواجه می‌شود؛ کشورهایی که می‌خواهند هژمونی خود را به هر قیمتی حفظ کنند.

سیاستمدار روس بدون اشاره مستقیم به جنگ جاری در اوکراین و همچنین جنگ غزه و تشدید تنش بین جمهوری اسلامی و تل‌آویو، تصریح کرد: این انکار و مخالفت، به تضعیف قوانین و نهادهای بین‌المللی و همچنین تحلیل‌رفتن نقش محوری سازمان ملل در حل و فصل مناقشات و جنگ‌های منطقه‌ای و جهانی منجر می‌شود.

کد خبر 6087461

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال