Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی می‌توانند نظر خود را دربارۀ یازده نامزد بخش‌های بزرگ‌سال و کودک و نوجوان این دوره از جایزه ثبت کنند. ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هم‌زمان با برگزاری اختتامیۀ اولین دوره جایزه ادبی شهید اندرزگو، بخش آرای مردمی این جایزه در قسمت «کتابیکا»ی اپلیکیشن روبیکا فعال شد و علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی می‌توانند نظر خود را دربارۀ یازده نامزد بخش‌های بزرگ‌سال و کودک و نوجوان این دوره از جایزه، در این اپلیکیشن به ثبت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از آرای مردمی، از 3 شهریور تا 3 مهر مهلت دارند تا حداقل، با دادن جواب صحیح به دو سؤال از پنج سؤال طراحی‌شده برای هریک از نامزدهای بخش داستان کودک و نوجوان و رمان بزرگ‌سال، رأی خود را به ثبت برسانند.

بخش کتابیکای اپلیکیشن روبیکا فقط یک ماه است که راه‌اندازی شده و آرای مردمی جایزۀ ادبی شهید اندرزگو  نیز هم‌زمان با اختتامیۀ این جایزه فعال شده است.

درخشش رمان «اوسنه گوهرشاد» در نخستین جایزه ادبی شهید اندرزگوبرگزیدگان نخستین دوره جایزه ادبی شهید اندرزگو مشخص شدند

 

به چهار نفر از شرکت‌کنندگان در آرای مردمی به قید قرعه جایزۀ پنج‌ میلیون‌ ریالی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مجمع ناشران انقلاب اسلامی ادبیات دفاع مقدس ادبیات انقلاب اسلامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع ناشران انقلاب اسلامی ادبیات دفاع مقدس ادبیات انقلاب اسلامی مجمع ناشران انقلاب اسلامی ادبیات دفاع مقدس ادبیات انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کنش‌گری در حوزه حجاب و عفاف با حضور مدرسین مطرح این حوزه و سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

کد خبر 6088943

دیگر خبرها

  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس