Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، «دالیا النمری» خبرنگار روسیا الیوم در گزارشی میدانی از پایگاه نظامی«افیمیم» در  شمال فلسطین اشغالی تأکید کرد که این پایگاه نظامی متروکه است و در آن پرنده هم پر نمی زند.

النمری تأکید کرد که این پایگاه نظامی که روز گذشته توسط حزب الله لبنان مورد حمله قرار گرفت کاملا متروکه است.

خبرنگار روسیا الیوم که در فیلمی که از بیرون پایگاه نظامی افیمیم گرفته نشان داده است که هیچ کس در این پایگاه نظامی نیست و هیچ نظامی صهیونیست در ورودی آن نیز دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم این خبرنگار تأکید کرد: تلاش کردیم به این پایگاه نظامی نزدیک شویم و بر این باور بودیم که نظامیان اسرائیلی را داخل آن بینیم ولی هیچ کس را ندیدم و حتی یک نظامی صهیونیست در ورودی آن دیده نمی شود.

روز گذشته-یکشنبه- حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از انهدام یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین اشغالی و هدف قرار دادن یک پایگاه نظامی خبر داد.

به گزارش شبکه المنار، در این بیانیه آمده است: ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه عصر امروز، گروه شهیدان حسن زبیب و یاسر ضاهر، یک خودرو نظامی اسرائیلی را در مسیر پادگان افیمیم هدف قرار دادند که در اثر این حمله تمامی سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

تل‌آویو پیشتر از حمله حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل در مرز لبنان خبر داده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که چندین موشک از لبنان به سوی پایگاه‌ها و خودروهای نظامی این رژیم در مرز با لبنان شلیک شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چندین موشک ضد تانک از لبنان به سوی پایگاه‌های ارتش و خودروهای نظامی اسرائیلی شلیک شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود اعلام کرد:« تعدادی موشک از لبنان به سوی پایگاه ارتش اسرائیل و خودروهای نظامی در منطقه شلیک شدند و این شلیک‌ها آسیب‌هایی را به همراه داشته‌اند.»

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه بیانیه اعلام کرد:« ارتش اسرائیل با شلیک به سوی منبعی که از آنجا شلیک صورت گرفته بود،‌ به این حمله پاسخ داده است. جزئیات بیشتر در حال بررسی بوده و بعدا منتشر خواهد شد.»

برخی رسانه‌ها خبر دادند که موشک ضد تانک شلیک شده به سوی نظامیان رژیم صهیونیستی از نوع «کورنت» بوده و در نزدیکی شهرک «یارون» و افیفیم فرود آمده‌اند.

بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی،‌ ارتش اسرائیلی از ساکنان شهرک‌های نزدیک مرز لبنان خواسته تا به پناهگاه‌ها بروند و تمامی شهرک‌هایی که در فاصله 4 کیلومتری مرز لبنان قرار دارند پناهگاه‌های خود را بازگشایی کرده‌اند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر حزب الله لبنان روسیا الیوم پاسخ حزب الله به تجاوز اسرائیل قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان

حزب الله لبنان بامداد شنبه شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری "العهد"، حزب‌الله اعلام کرد که «فرج‌الله علی حمود» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «کفرکلا» در جنوب لبنان بود که در بمباران رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

ساعاتی پیش از این نیز رژیم صهیونیستی با حمله به یک خودروی شخصی، دو فرمانده نیرو‌های فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف را به شهادت رساند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

به دنبال این اقدام صهیونیست‌ها، حزب الله در اقدامی تلافی‌جویانه، حدود ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت مناطق شمالی جولان اشغالی شلیک کرد.

همچنین حزب الله لبنان از گیر افتادن کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی در کمین این گروه مقاومت خبر داد.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی