Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی این گروه نمایشی، با استقبال صددرصدی مخاطبان از رپرتوار نمایشنامه‌خوانی گروه تئاتر گیتی در حمایت از مردم سیل‌زده شهر معمولان استان لرستان، بیش از دو هزار نفر به تماشای ۱۰ شب نمایشنامه‌خوانی خیریه این گروه نشستند.

این در حالی است که از همان ساعات نخست باز شدن سایت تیوال برای فروش بلیت، بیش از ۸۰ درصد بلیت‌ها به فروش رفته بود و هر ۱۰ شب نمایشنامه‌خوانی با استقبال پرشور مخاطبان مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلیت این رپرتوار در سایت تیوال ۲۰ هزار تومان قیمت گذاشته شده بود اما علاوه بر خرید بلیت، افرادی که می‌خواستند حمایت مالی هم از این کار خیرخواهانه داشته باشند، در سایت برایشان شرایطی فراهم شده بود که به صورت همت عالی، مبالغ مورد نظرشان را به این امر خیر اختصاص دهند. 

رپرتوار نمایشنامه‌خوانی گروه تئاتر گیتی در حمایت از مردم سیل‌زده شهر معمولان استان لرستان به کارگردانی روح‌الله جعفری از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۹ شهریور در تماشاخانه سنگلج برگزار شد و در این رپرتوار ۱۰ نمایشنامه از نمایشنامه‌نویسان مطرح ایران با مشارکت بیش از ۱۰۰ هنرمند خوانده شد و تمامی عواید مادی این برنامه به هموطنان خسران دیده تعلق خواهد گرفت.

در طی ۱۰ روز به ترتیب ۱۰ نمایشنامه تاج ماه از فریده فرجام، بلبل سرگشته از علی نصیریان، قصه طلسم حریر و ماهی‌گیر از علی حاتمی، سگی در خرمن‌جا از نصرت‌الله نویدی، حالت چطوره مش‌رحیم؟ از اسماعیل خلج، گلدونه‌خانوم از اسماعیل خلج، گمشدگان از بهرام بیضایی، آسیدکاظم از محمود استادمحمد، شاپرک خانم بیژن مفید و لبخند باشکوه آقای گیل از اکبر رادی خوانده شد.

همچنین نمایشنامه لبخند باشکوه آقای گیل با حضور خانواده حمیده بانو عنقا و آرش رادی خانواده این نمایشنامه‌نویس فقید به اکبر رادی و شاپرک‌خانم به بیژن مفید تقدیم شد.

در این رپرتوار، هنرمندانی چون شقایق فراهانی، محمد حاتمی، نگار عابدی، مهدی بجستانی، هانا کامکار، نادر فلاح، ناهید مسلمی، کاظم هژیرآزاد، گیتی قاسمی، عزت‌الله رمضانی‌فر، مونا فرجاد، مجید رحمتی، نسرین درخشان‌زاده، مسعود میرطاهری، نسیم شجاعی، یعقوب صباحی، شیوا مکی‌نیان، محمدرضا آزادفرد، غزاله جزایری، حمید رحیمی، دنیا مدنی، مرتضی آقاحسینی، مانیا علیجانی، جواد پورزند، حسین کشفی‌اصل، مصطفی ساسانی، محمد نادری، امیر رجبی، محمدرضا آسمانی، هادی پورمشاعی، داوود معینی‌کیا، کامیار محبی، شهاب عباسیان، هومن بنایی، سیدرضا علوی، عزالدین توفیق، محمد فرجی‌پو، مریم امیری، فاطمه نیشابوری، اشکان زیباییان، مهیار کوچکی، حمیدرضا کشوردوست، حسین هاشم‌پور، آریان غلامی، علیرضا شیخی، رها عربگری، آرامیس بیاتی، طاها عابدی، ماهان عابدی، بردیا خرسند، آزاده اکبری (صحنه‌خوان) جعفری را همراهی کردند.

متعاقبا مقدار و رقم فروش بلیت‌ها و سایر عواید مالی این رپرتوار اطلاع‌رسانی شده و نحوه اختصاص آن به هم‌وطنان سیل‌زده نیز اعلام می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معمولان نمایشنامه خوانی سیل نمایشنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند

هشت گروه سرود به عنوان برگزیدگان پویش «همپای طوفان» در حمایت از مردم مظلوم فلسطین معرفی و تقدیر شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اعلام سراسری برگزاری پویش همپای طوفان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین گروه‌های سرود از سراسر کشور اقدام به هم خوانی و ارسال فیلم اجرای خود کردند.

اکنون و پس از پایان مهلت ارسال آثار و از بین گروه‌های شرکت کننده 8 گروه بشرح ذیل برگزیده شدند:

گروه تسنیم از استان اصفهان
گروه نسیم ظهور از استان خراسان رضوی
گروه های شهید خدری و جوانه های امید از استان سیستان و بلوچستان
گروه یاس از استان کرمان
گروه دختران مهدوی از استان مازندران
گروه نورالشهدا از استان مرکزی
گروه کودکان غزه از استان هرمزگان

سرود "عید همبستگی" منتشر شد/ اجرا در نماز عید فطر تهران

این گروه‌ها با اهدای تقدیرنامه و جایزه نقدی در اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق که در شهر رشت برگزار شد، تقدیر شدند.
در همین راستا از آلبوم منتخب آثار رویداد ملی سراسری هم خوانی سرود همپای طوفان متشکل از 13 سرود و 12 تک خوانی رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • نصرت‌الله میرزایی درگذشت
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند