Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:02:25 GMT

برپایی اردوی تیم بوکس جوانان ایران در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۲۸۴۴

برپایی اردوی تیم بوکس جوانان ایران در آذربایجان شرقی

تیم بوکس جوانان ایران در حالی اردوی آماده سازی خود را در آذربایجان شرقی برپا کرده که مربیان تیم از وضعیت میزبانی شهرستان اهر رضایت دارند. ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، تیم بوکس جوانان ایران که اردوی آماده سازی خود را با حضور 24 بوکسر در شهرستان اهر برگزار کرده، تمرینات خود را زیر نظر مربی خود پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی خانی، رئیس هیئت بوکس استان آذربایجان‌شرقی درباره شرایط اردو تیم بوکس جوانان ایران در اهر گفت: خوشبختانه امکانات لازم برای تمرین و اسکان ورزشکاران و اعضای کادرفنی تیم بوکس ایران آماده است و هیچ مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: ما همیشه حامی تیم‌های بوکس ایران بودیم و سعی می‌کنیم که میزبان بسیار خوبی برای تیم بوکس جوانان کشورمان باشیم. امروز « یکشنبه » 10 شهریور تمرین تیم در سالن بوکس شهرستان اهر برگزار شد و سعی می‌کنیم که در روزهای آینده میزبانی خوبی داشته باشیم.

گفتنی است تیم بوکس جوانان ایران 18 آبان ماه سال جاری قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور مغولستان، شرکت کند.

روزبهانی: شرایط تیم بوکس خوب و اما در آینده عالی می‌شودهزینه سنگین اسطوره بوکس برای مواد مخدر + عکسملکان قهرمان پیکار‌های بوکس نونهالان منطقه‌ای در بناب شد

رضایت مربی تیم بوکس جوانان از شرایط میزبانی آذربایجان شرقی

همچنین امید رشید، مربی تیم بوکس جوانان ایران نیز در خصوص شرایط اردوی تیمش در شهرستان اهر اظهار داشت: خدا را شاکرم که شرایط بسیار خوبی در اردو اهر حاکم است و بوکسورهای جوان کشورمان به آمادگی 75 درصدی رسیدند.

وی ادامه داد: سعی براین شده است که از مربیان به نام و عنوان‌دار بوکس در کادرفنی تیم جوانان استفاده شود و اگر بتوانیم اردوهای مدنظرمان را تا آغاز مسابقات آسیایی برگزار کنیم، قطعا امیدی به کسب مدال‌های خوش رنگ از سوی بوکسورهای جوان کشورمان است.

مربی تیم بوکس جوانان ایران گفت: بعد از اتمام اردو اهر، قرار است 3 اردو دیگر هم داشته باشیم و اگر فدراسیون بتواند شرایط زمانی و مکانی مدنظر کادرفنی تیم را آماده کند، بدون شک اردوهای مناسب و قابل قبولی را پشت سر می‌گذاریم.

رشید در رابطه در پاسخ به این سوال که آیا باید انتظار قهرمانی و مدال‌های خوش رنگ را از سوی تیمش شاهد باشیم یا نه، مطرح کرد: من هیچ موقع قول قهرمانی یا کسب تمامی مدال‌ها در تمامی وزن‌ها را نداده‌ام. اما هرموقع قول ندادم، تیم توانسته است بهترین نتایج را کسب کند. به هرحال امید داریم که بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

وی افزود: تمامی رقبای ایران در آسیا یا جهان، بهترین امکانات را دارند و منطقی نیست که شرایط بوکسورهای ایران را با این کشورها مقایسه کنیم. تمامی تیم‌ها هر 2 ماه یک‌بار، دیدار تدارکاتی دارند اما ما حدود 7 ماه است که هیچ دیدار تدارکاتی نداشتیم.

مربی بوکس جوانان ایران در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: البته مدیران فدراسیون شرایطی را فراهم کردند که از امکانات فعلی بتوانیم بهترین استفاده را داشته باشیم که امیدوارم شرایط تیم‌ها روز به روز بهتر شود. در نهایت باید از مسئولان برگزارکننده اردو در شهر اهر هم تشکر کنم که تمامی تلاششان برای اردو مناسب فراهم کردند.

انتهای پیام/ ع

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد

علی‌محمدی گفت: این اردوی آمادگی با حضور ۱۲ فوتسالیست و چهار نفر کادر فنی از امروز در شاهرود آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه هدایت تیم ملی فوتسال ناشنوایان عراق بر عهده «علی زندی‌ پور» از مربیان استان سمنان است، ابراز کرد: نعیم باقری مربی سابق تیم ملی ناشنوایان ایران و پوریا محسنیان مربی مقاومت تهران، به عنوان دستیار مربی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران