Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علیرضا بیرانوند بعد از پایان بازی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام درحالی که به سمت رختکن در حال حرکت بوده با حرکتی ناپسند به سمت هواداران تراکتور بار دیگر باعث حاشیه سازی شده است.

فیلم منتشر شده از حرکت بیرانوند از روز گذشته در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و باشگاه تراکتور هم به دلیل این کار ناپسند بیرانوند از این دروازه بان پرسپولیس با فیلمی که موجود است به کمیته انضباطی شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درحالی این کار را انجام داده که فصل گذشته بعد از برخورد بدش با سرباز نیروی انتظامی و هل دادن او سوژه شده بود و حتی از سوی کمیته انضباطی با جریمه و محرومیت روبرو شد و بازی اول فصل جدید سرخپوشان را هم از دست داد.

به نظر می‌رسد با این شکایت تراکتور جریمه سنگینی در انتظار این بازیکن باشد و این بار کمیته انضباطی جرایم سنگین تری را برای او در نظر بگیرد. منبع: فارس برچسب ها: رویداد24 ، علیرضا بیرانوند ، بیرانوند ، بازی پرسپولیس و تراکتور ، پرسپولیس ، تراکتور ، تیم تراکتور ، دروازه بان پرسپولیس سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علیرضا بیرانوند بیرانوند بازی پرسپولیس و تراکتور پرسپولیس تراکتور تیم تراکتور دروازه بان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی

بعد از دیدار پرحاشیه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، نمایندگان این دوباشگاه به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز گذشته به این کمیته فراخوانده شدند.

در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس توهین‌هایی از سوی هواداران سپاهان به بانوان و تماشاگران پرسپولیس صورت گرفت تا جایی که مسوولان برگزاری جایگاه بانوان طرفدار تیم میزبان را تغییر دادند.

بعد از شکایت باشگاه پرسپولیس، مسوولان سپاهان نیز اقدام به شکایت کرده و دلیل این جابجایی را رفتار ناخوشایند هواداران پرسپولیس عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!