Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:20:07 GMT

برگزاری دوره‌های رایگان عکاسی و فیلمسازی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۳۳۸۴

برگزاری دوره‌های رایگان عکاسی و فیلمسازی در کرمانشاه

کامران رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه اظهار داشت: این دوره آموزشی در قالب طرح سراسری امید به ویژه برای نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه ارتقا سطح سواد جامعه و یادگیری عمومی هنر عکاسی را از اهداف برگزاری این طرح در استان کرمانشاه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول زمان برگزاری این دوره آموزشی را ۲۳ الی ۲۵ شهریور ماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند ظرف مهلت تعیین شده یعنی ۱۳ شهریور ماه جاری نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند.

رضایی همچنین از آغاز ثبت نام دوره‌های فیلمسازی انجمن سینمای جوانان استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این دوره‌ها در رشته‌های عکاسی، کارگردانی، تدوین و صدا، تصویر برداری، فیلمنامه نویسی، کارگاه فیلم مستند و… برگزار خواهد شد.

وی زمان ثبت نام در این دوره‌ها را ۱۰ مهر ماه امسال اعلام کرد و گفت: آزمون ورودی برای حضور در این دوره‌ها نیز ۱۹ مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به دفتر سینمای جوانان استان کرمانشاه به آدرس کرمانشاه، بلوار مصطفی امامی، جنب کتابخانه امیرکبیر مراجعه کنند.

کد خبر 4709087

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن سینمای جوان کرمانشاه عکاسی فیلمسازی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام ماه محرم گرگان یاسوج شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی خرم آباد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد