Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یک منبع آگاه در باشگاه استقلال خبر از توافق مالی با روزبه چشمی داد. وی با تایید این خبر که باشگاه استقلال مذاکرات خود با روزبه چشمی را دنبال می کند، گفت: ما مذاکرات خوبی با چشمی داشتیم و به توافقات مالی هم رسیده ایم اما در حال حاضر بحث بر سر زمان قرارداد است. ما به چشمی پیشنهاد قرارداد دو ساله را داده ایم اما او قرارداد یک ساله را پیشنهاد داده که در صورت رفع این اختلاف نظر جزئی به زودی قرارداد این بازیکن با استقلال بسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزبه چشمی که سابقه حضور در جام جهانی را نیز دارد در پایان فصل گذشته چند پیشنهاد خارجی داشت که به توافق مالی با این باشگاه ها دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال جام جهانی فوتبال ایران ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها چند روز تا بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید باقی مانده است، این بازی همچنان موضوعی فرعی در رسانه های آلمانی است. 

در واقع صحبت های زیادی در مورد آینده نیمکت تیم باواریایی وجود دارد و همه در مورد جانشین توخل حرف می زنند. پس از توافق با توخل برای قطع همکاری در پایان فصل، بایرن مدتی پیش با ژابی آلونسو، یولیان ناگلزمن و رالف رانگنیک ارتباط برقرار کرد ولی همه آنها پیشنهاد را رد کردند. اکنون گفته می شود شاید بایرن در نهایت توخل را حفظ کند.

امروز و در نشست خبری بازی با اشتوتگارت از توخل در این رابطه سوال شد و او پاسخ جالبی داد: «برای فسخ قرارداد توافق شده و این یک واقعیت است. اما همانطور که می دانید، هر پیمانی را می توان به طور مشترک باطل کرد. برای مثال ما قراردادی داشتیم ولی چند ماه پیش حاضر شدیم آن را فسخ کنیم. اما خُب، همه چیز ممکن است.»

وقتی از توخل در مورد اینکه چرا همه نامزدها پیشنهاد مربیگری بایرن را رد کرده اند، سوال شد، او گفت: «شاید پیشنهاد باشگاه جذاب نبوده؟ فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. این شغل برای من به اندازه کافی جذاب بود. در غیر این صورت ترجیح می‌دهم در این مورد سکوت کنم. من در حال حاضر مربی هستم. کارهای جذابی پیش رو داریم، می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم. من نگران آینده بایرن نیستم.

دیگر خبرها

  • جزئیات توافق پیشنهاد شده به حماس؛ سه مرحله در ۱۲۴ روز
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون