Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@23:18:54 GMT

کف سازی خیابان شهریار در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۴۱۲۵

کف سازی خیابان شهریار در حال انجام است

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهر تهران از اجرای عملیات عمرانی با هدف کف سازی خیابان شهریار به عنوان نقطه اتصال تالار‌های رودکی و وحدت به تئاتر شهر خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهر تهران با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه تالار وحدت در ایام ماه محرم و صفر برنامه‌های کمتری به نسبت سایر ایام سال دارد، در نتیجه بهترین فرصت برای اجرای کامل عملیات عمرانی مربوط به بهسازی و کف سازی محور شهریار به عنوان مهمترین مسیر اتصالی دو تالار رودکی و وحدت به مرکز تئاتر شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بزرگی و وسعت پروژه پهنه فرهنگ و هنری رودکی قاعدتا با موانع و مشکلاتی در طول اجرا روبه رو می‌شود که هر هفته جلساتی با دستگاه‌های متولی با هدف بررسی این موانع و ارائه راهکار‌های موثر برای بهبود روند کمی و کیفی عملیات اجرایی و عمرانی این پروژه برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران بیان کرد: یکی از موضوعات در اجرای این پروژه حفظ و احیای درختان قدیمی و کهنسال واقع در محور شهریار و سایر بخش‌های این پهنه است.

وی با تاکید بر اینکه هدف سازمان زیباسازی به عنوان متولی اجرای پروژه پهنه رودکی حفظ و در صورت لزوم احیای درختان کهنسال این محدوده به عنوان میراث طبیعی و حفظ فضای سبز موجود است، یادآور شد: خوشبختانه با توجه به حساسیت‌هایی که برای حفظ درختان و فضای سبز در مجموعه مدیریت شهری وجود دارد، مشاور پهنه رودکی به گونه‌ای طراحی‌های مربوط به کف سازی در محور شهریار را انجام داده است که نیازی به جابه جایی درختان کهنسال واقع در این محدوده نیست.

ضرغامی با اشاره به احیاء و مرمت بنا‌های تاریخی و واجد ارزش به عنوان دومین موضوع مهم در اجرای پروژه پهنه فرهنگی و هنری رودکی تاکید کرد: با همکاری سازمان‌های متولی به ویژه شهرداری منطقه ۱۱ احیاء و مرمت خانه‌های تاریخی در حال انجام است.

به گفته وی، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود تا طی دو ماه پیش رو عملیات عمرانی و سنگ فرش مربوط به محور شهریار و ضلع جنوبی پهنه رودکی از ابتدای خیابان حافظ تا خیابان خارک خاتمه می‌یابد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تلاش شهرداری تهران برای تکمیل پروژه فرهنگی و هنری رودکی را یکی از کار‌های ماندگار در این دوره مدیریت شهری دانست و گفت: تلاش داریم تا دو سال آینده تمامی کار‌های مربوط به تکمیل پروژه رودکی را انجام دهیم تا این پهنه به عنوان پلازای بزرگ فرهنگ و هنر شهر تهران در اختیار هنرمندان و شهروندان قرار گیرد.

ضرغامی با اشاره به وظایف ۱۱ دستگاه متولی در پهنه فرهنگی و هنری رودکی افزود: تمامی سازمان‌ها وظایف خود را انجام داده اند و اکنون سازمان زیبا سازی به عنوان متولی اجرای این پروژه و شهرداری منطقه ۱۱ به عنوان تسهیل‌گر فعالیت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کف سازی خیابان تالار رودکی مرکز تئاتر شهر تالار وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان جی مسدود خواهد شد

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به ادامه شاخه غربی پروژه یادگار امام گفت: برای اجرای این پروژه در صورت موافقت شورای تامین استان "میدان جی" برای اجرای پروژه انسداد خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در جریان دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در گزارشی به وضعیت شاخه غربی پروژه یادگار امام اشاره و اظهار کرد:‌ اجرای این طرح اثر بسیاری را بر مناطق جنوبی و جنوب غربی پایتخت خواهد داشت.

وی افزود:‌ این پروژه در بخش پادگان جی و اراضی مربوط به آموزش و پرورش رفع معارض شده و در اختیار شهرداری قرار گرفته و توافقات نهایی با وزارت دفاع و ارتش انجام شده و در حال حاضر 70 درصد اراضی در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته است.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در ارتباط با ادامه شاخه غربی یادگار امام خاطرنشان کرد: قرار بر این است که انسداد میدان جی در شورای تامین استان تهران مطرح شود و امیدواریم هفته آینده مجوز انسداد این مسیر صادر شود. البته مشکلاتی برای تردد شهروندان ایجاد می‌شود اما درخواست همکاری داریم و ما تلاش داریم که در سه شیفت کاری این بخش پروژه را پیش ببریم.

عملیات اجرایی اصلاح هندسی در بزرگراه یادگار امام(ره)

حق‌بین با اشاره به اینکه 40 درصد پروژه یادگار امام در میدان جی قرار گرفته است، اضافه کرد: شاید ناچار باشیم پس از تصویب در کمیسیون، برخی درختان را جابجا کنیم البته بنا بر برآوردهای صورت گرفته در قالب طرح، 7 هکتار از فضای پیرامونی میدان جی و میدان فتح فضای سبز کاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در میدان فتح در 3 سطح اجرا خواهد شد تصریح کرد: یک تونل 350 متری در پروژه پیش‌بینی شده و برای اینکه بتوانیم از معارضین عبور کنیم سعی خواهیم کرد شرایط را با تاسیسات موجود منطبق کنیم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: پیش‌بینی ما بر این است که بخشی از این پروژه ترافیک قابل توجه از میدان فتح را برطرف کند و در 6 ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم. البته پروژه یک باره افتتاح نخواهد شد و به تدریج مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. و چنانچه در شورای تامین به انسداد میدان جی رای داده نشود، کار ابتر خواهد ماند. امیدواریم با همراهی پلیس و اطلاع‌رسانی در این خصوص پروژه اجرایی شود.

وی در خصوص نهضت تامین پارکینگ در سطح شهر تهران گفت: این کار در کلان جزو ماموریت‌های فنی عمرانی نیست اما توافقنامه‌ای با مجموعه سازمان حمل و نقل و ترافیک به امضا رسیده تا پروژه‌هایی توسط معاونت فنی عمرانی اجرا شود.

حق‌بین افزود: 6 پروژه طراحی شده است که ان‌شاءالله نخستین پروژه در شهرداری منطقه 15 تحت عنوان پارکینگ مینابی افتتاح می‌شود و در ادامه در محله جوادیه و ... به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در ارتباط با وضعیت اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه تصریح کرد: این پروژه از غرب به شمال میدان سپاه طراحی شده و در حال واگذاری کارگاه به پیمانکار هستیم و به محض واگذاری کارگاه فرآیند اجرای پروژه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد