Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت از کشف مقادیر زیادی لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خبر داد. ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین رحیمی با اعلام خبر کشف محموله بزرگ کالای قاچاق در پایتخت درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اطلاع از اینکه فردی در انباری در محدوده بهارستان مقادیر زیادی لوازم خانگی قاچاق دپو و اقدام به خرید و فروش آنها می‌کند، مأموران سرکلانتری هفتم ، تحقیقات خود را در رابطه آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: در پایشهای اطلاعاتی صحت خبر تأیید و مشخص شد متهم مقادیر زیادی کالای قاچاق را از استانهای جنوب کشور خریداری، به انباری در محدوده بهارستان منتقل کرده و پس از دپو کردن آن در فرصت مناسبی اقدام به فروش آن می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تیمی از مأموران سرکلانتری به طور مستمر مخفیگاه متهم را تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه موفق به بازداشت وی در عملیات ضربتی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیر زیادی لوازم خانگی از قبیل یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، کولر گازی و سایر اقلام در بازرسی از انبار موردنظر، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

بیش از 370 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس قاچاق کالا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس قاچاق کالا پلیس قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه و کیف و کفش قاچاق در محدوده شمال تهران شدند.

وی عنوان داشت: با پالایش اطلاعات به دست آمد و روش های کفش نوین جرم، مشخص شد مالک فروشگاه در شمال تهران مقادیری البسه، کفش و کیف خارجی قاچاق بدون مجوزهای قانونی در محل فروشگاه دپو ی کرده است.

افشاری به هماهنگی های قضائی و اعزامی تیمی از ماموران به محل فروشگاه اشاره کرد و افزود: در بررسی های بیشتر از این مکان، ۳۳۰ جفت کفش و یک هزار و ۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق، فاقد مجوزهای قانونی قانونی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال بر آورد کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد.

سرهنگ افشاری از شهروندان درخواست کرد، درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6092989

دیگر خبرها

  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان