Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ماهشهر در خصوص سوء تفاهم پیش آمده در نطق روز گذشته خود نکاتی را بیان کرد و گفت: از غرب تا شرق و از شمال تا خلیج همیشه فارس ایرانی، ما همه با هم برادر هستیم.

به گزارش ایسنا، علی گلمرادی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به آیات قرآن در خصوص قومیت‌ها اظهار کرد: همه عزیزان اشراف دارید و می‌دانید که ذکر مثل برای تقریب معنا به ذهن بوده و قطعا در مثل مناقشه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز عرض من این بود که مشکلات کشور، مشکلات اقتصادی و مشکلات نان است. مسیر دولت، مسیر غلطی است و به خاطر ضیق وقت با ضرب المثل گفتم و این هیچ ربطی به قومیت فرهیخته و بزرگوار باغیرت آذری ندارد و ترک زبانان کشور که در جای جای کشور خدمت می‌کنند پاره تن کشور هستند. ترکستان یک اصطلاح است و هیچ ربطی به این قومیت ندارد.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: میهن ما از اقلیت‌های قومیتی تشکیل شده که در کلیت ایران اسلامی را شکل داده‌اند. رنگین کمانی از قومیت‌ها که یک رنگ زیبا و برجسته آن قوم بزرگ ‌آذری است. از غرب رفیع تا شرق وسیع، از شمال بارانی تا خلیج همیشه فارس ایرانی، ما همه با هم برادریم.

گلمرادی در پایان تذکرش یادآور شد: همانطور که دغدغه شما هم هست باید تحت ولایت برای خدمت به فقرا و محرومین تلاش کنیم و برای مسائل سیاسی در مسیر دیگر باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قومیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وزیر کشور درباره نیکا شاکرمی

احمد وحیدی وزیر کشور درباره مانور غرب بر روی نام نیکا شاکرمی گفت: الان بیشتر دانشگاه‌های غرب به صحنه مبارزه با رژیم صهیونیستی بدل شده است. 

وی ادامه داد: غرب در تلاش است افکار عمومی را از ظلمی که به این دانشجویان معترض شده منحرف کند و از همین رو به موضوع دروغ روی آورده است.همچنین در تلاش است تا چهره موفق عملیات وعده صادق را خدشه دار کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال در لرستان وجود دارد
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • توضیحات وزیر کشور درباره نیکا شاکرمی
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • توضیحات وزیر کار درباره حق مسکن کارگران