Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی خرداد-امید روحانی فر: خیابان ها چاله و چوله دارند، فضای سبز پایتخت چندان مطلوب و مورد پسند نیست. رسیدگی در حوزه خدمات شهری مطلوب نیست، شهرداری به شهر فروشی روی آورده است؟ زد و بند و رانت خواری در مدیریت شهری حرف اول را می زند؟اینها می تواند انتقادات و یا سئوالات و دغدغه های یک شهروند مسئولیت پذیر یا یک رسانه جمعی اخلاق مدار و حرفه ای پیرامون حوزه کاری مدیریت شهری پایتخت باشد اما گویا منتقدان خطی نگر و جناحی محور شهرداری تهران جنس دغدغه های متفاوتی از شهرداری پایتخت که این روزها در ید اختیار آنان نیست، دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خرداد،سومین شهردار اصلاح طلب پایتخت روز گذشته با خبرپردازی و موج سواری عجیب و غریبی روبرو شده و با انتقاد تند و تیز طیف مخالفان خود روبرو شد. انتقادی که شاید بتوان آن را مضحک ترین بهانه جویی کنش گران سیاسی و اجتماعی در چهار دهه اخیر خواند که سطح رقابت های سیاسی و نگرش های طیفی را هم تقلیلی ماعف و سترگ داد.

شهردار تهران در مراسم نمادین آغازین روز محرم الحرام در میان عاشقان سرور و سالار شهیدان حضور یافته و لحظاتی در تجلیل و تحلیل قیام حسینی و شعائر این ماه خاص در نزد شیعیان سخن گفت. مراسم اهتزاز پرچم ۱۰۰۰ متری «یا حسین(ع)» با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و جمعی از خادمین هیئت‌های حسینی در باغ هنر مجموعه اراضی عباس آباد. او در بخشی از اظهارات خود به تلاوت آیه ای از کلام الله مجید پرداخت.آیه «فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما» (سوره نساء آیه 95)

ساعتی بعد اما اتفاقی جالب توجه و عجیب و غریب رخ داده و باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در تیتری جالب توجه نوشت: « اشاره عجیب حناچی به آیه‌ای که در پرچم گروهک منافقین حک شده است» مضاف بر آن این سایت خبری در ادامه به بازتاب پر و پیمان برخی توئیت های کاربران خاص در همین رابطه پرداخت و به قول خود خواست که موج خبری در این زمینه براه بیاندازد و به زبان رسانه ای حناچی را زیر فشار تبلیغاتی و حمله و هجمه رسانه ای قرار دهد.

اتفاقی که حداقل نگارنده در همه طول سال های عمر خود مورد مشابه ای همانند آن ندیده است. اینکه قرائت آیه ای از قرآن کریم را مورد انتقاد و مسئله دار بخوانی آنهم به این دلیل که گروهی و دسته ای از آن بهره جسته اند؟!
این چه استدلال بی پایه و اساس و پوچی است؟ کلام خداوند متعال و  ذات باریتعالی را قرائت نکنی چون عده ای منحوس و مطرود بدان اشاره کرده و می کنند؟!
اگر قرار بر این باشد، باید گفت از همان بدو تاریخ اسلام که برخی مرتجعان و جاهلان با نام اسلام راه را کج کرده تا امروز که سیه رویان افراطی چون داعش کلام خدا را بر روی پرچم و آرم خود حک می کنند، دیگر نباید هیچ مسلمانی این آیات و اسماء الهی را بر زبان براند؟!
مضاف بر آن چه دلیلی دارد که به هر بهانه و برای نقد و تخریب رقیب سیاسی نام گروهی منفور و مطرود را بر زبان رانده و برای آنان تبلیغ کنند؟ اساسا این حرامیان وطن فروش در کجای اتمسفر سیاسی و اجتماعی امروز ایران جایی و جایگاهی دارند که عده ای هر از گاهی به هر بهانه نام آنان را به سطح اخبار رسانه ای می آورند؟ آیا آنان همان نمی کنند که در واقع نقدش می کنند؟

در دیگر سو همانگونه که اشاره رفت این دست خبرسازی و خبرپردازی چه دردی از مردم روا کرده و در راستای نقد سازنده و مرتبط با منافع عموم شهروندان تهرانی و حیطه وظایف کاری شهرداری تهران است؟

و البته از همه مهم تر و جالب تر اینکه چرا همزمان با انتشار لیست 69 هزار میلیاردی بدهی شهرداری تهران که تا پیش از این شهردار سابق آن را تکذیب می کرد، این خبر سازی به یکباره انجام پذیرفته و تداعی این خبر مهم با آن خبرسازی انحرافی و مضحکانه آیا طبیعی و اتفاقی است؟

برچسب ها: حناچی ، باشگاه خبرنگاران ، شهرداری تهران ، محرم ، منافقین

منبع: خرداد

کلیدواژه: حناچی باشگاه خبرنگاران شهرداری تهران محرم منافقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران

روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است را، ببینید./viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین