Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنرانی خود در غزه اعلام کرد: از غزه به مقاومت لبنان و حزب‌الله درود می‌فرستم که معادله بازدارندگی متقابل را به اشغالگران تحمیل کرد. حزب‌الله از شرایط آرام نشستن که عده‌ای خواهان آن بودند و از سال ۲۰۰۶ ایجاد شده بود، خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنیه افزود: به اعتقاد من، آنچه روز گذشته رخ داد صرف‌نظر از نتایج آن، پیامد‌های راهبردی در آن جبهه خواهد داشت.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: توافق نظر ملی فلسطینی‌ها باعث تقویت سازمان‌های امنیتی می‌شود. سازمان‌های امنیتی ما در کمتر از ۲۴ ساعت، سرنخ‌های انفجار هفته گذشته را کشف کردند. یکی از اهداف اشغالگران از انفجار‌های غزه، ضربه زدن به انسجام اجتماعی و خانوادگی غزه است. اشغالگران زیر پوشش درگیر کردن مقاومت در مسائل داخلی، تلاش کردند برنامه‌های خود را تحمیل کنند. ما همچنان در جبهه مقاومت و وحدت ملی باقی خواهیم ماند.

اسماعیل هنیه تاکید کرد دشمن فلسطین مشخص و مقاومت آن هم شناخته شده است. توطئه ضربه زدن به مقاومت از همان ابتدا شکست خورد و غزه خاری در دشمن اشغالگران است. تلاش‌هایی برای ضربه زدن به حمایت‌های مردمی از مقاومت صورت می‌گیرد. اولویت‌های ما در مقابله با توطئه‌های صهیونیست‌ها روشن است و نخواهند توانست جدول اولویت‌های ما را تغییر دهند.

در پی تجاوزات پی‌درپی رژیم صهیونیستی به حریم لبنان جنبش حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ تلافی‌جویانه خود به تجاوزگری اسرائیل عصر یکشنبه یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی در منطقه الجلیل را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حماس فلسطین رژیم صهیونیستی محور مقاومت حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات جدیدی حزب الله خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک المطله در منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن رزمندگان مقاومت مرکز المطله و تجهیزات جاسوسی آنرا هدف قرار داده و تلفات قطعی به آنها وارد کردند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از حمله توپخانه ای به الناقوره، مروحین، مطموره و حنین در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096643

دیگر خبرها

  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • اسماعیل هنیه: آماده توافق آتش‌بس جامع هستیم
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد