Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام حسینی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ماه محرم امسال در ۸۵ بقعه استان طرح بصیرت عاشورایی با سخنرانی ۷۲ مبلغ برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های ماه محرم و صفر امسال با شعار کرامت و شهادت افتخار ماست برگزار می‌شود افزود:امسال همایش شیرخوارگان حسینی در ۲۳ بقعه متبرکه و امامزاده استان در روز جمعه این هفته برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: همزمان با ماه محرم در ۲۳ امامزاده و بقعه متبرکه استان ایستگاه‌های صلواتی مستقر شده اند.

او از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه نوجوانان هم خبر داد و اظهار داشت: مراسم نماز ظهر عاشورا در ۲۰ بقعه متبرکه استان برپا می‌شود و در روز‌های تاسوعاو عاشورا اطعام دهی به عزاداران المام حسین (ع) را داریم.

حجت الاسلام حسینی گفت:امسال برای برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در استان همدان ۲۰۰ میلیون تومان از محل درآمد موقوفات برای مراسم و برنامه‌های این دو ماه در نظر گرفته شده است.

او از برگزاری طرح شمیم حسینی هم برای نخستین بار در استان همدان خبر داد و گفت: دراین طرح اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان کمک‌های مالی و تعاملی را به هیئت‌های مذهبی استان دارد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت های مذهبی اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم گفت: انسان‌ها به میزان درک و فهم خود از زندگی، از معرفت الهی سیراب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: قرآن کریم نسبت به علم نگاه ویژه‌ای دارد و دین اسلام توجه به علم را بالاتر از همه ارزش‌ها می‌داند، زیرا با علم به فهم و عبودیت بهتری می‌رسیم.

او همچنین گفت: آگاهی، تلاش، تحقیق و مطالعه و به روز بودن اساتید لازمه تاثیرگذاری آنها بر دانشجویان، طلاب و مردم است.

در پایان این مراسم از اساتید برتر حوزه علمیه‌های استان همدان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!