Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام تجاوزکارانه روز گذشته رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را شدیدا محکوم و آن را مغایر قوانین و مقررات بین المللی خواند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اقدام رژیم اشغالگر فلسطین در گلوله باران مناطقی در جنوب لبنان، استمرار اقدامات تجاوزکارانه  هفته گذشته به ضاحیه بیروت و نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد و اقدامی علیه صلح و امنیت جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موسوی در ادامه اظهار داشت: رژیم ورشکسته اسرائیل در پرتو سکوت معنادار جامعه بین المللی و حمایتهای بی حد و حصر آمریکا در تلاش است تا مقاومت پرافتخار مردم لبنان را که امروز با رئیس جمهور، دولت و ارتشی قوی به دنبال حفظ تمامیت ارضی و استقلال خود در برابر زیاده خواهی‌ها و تجاوزات صهیونیستها قرار دارد، تضعیف نماید.

وی در پایان از مجامع بین المللی بویژه سازمان ملل متحد خواست در مقابل تجاوزات مکرر رژیم اشغالگر فلسطین که بر هم زننده ثبات و امنیت منطقه و کل جهان است، سکوت نکرده و برای جلوگیری از این تجاوزات تلاش نمایند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لبنان وزارت امور خارجه سیدعباس موسوی رژیم اشغالگر فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل مأموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور به خصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیر عبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد، به نظر می‌رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

کد خبر 6094831

دیگر خبرها

  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان