Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرژانتین با پیروزی قاطع مقابل نیجریه، صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کرد.

طرفداری- دو تیم آرژانتین و نیجریه از چارچوب بازی دوم خود در گروه B، به مصاف یکدیگر رفتند.

ورزشگاه تاریخ ساعت Wuhan Gymnasium دوشنبه 11 شهریور 13:00 گزارش بازی

آرژانتین کوارتر اول را بسیار خوب شروع کرد. زوج بروسینو و اسکولا در این وقت از بازی درخشیدند تا حساب کار در کوارتر نخست، 28-17 به سود آرژانتین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کوارتر دوم نیجریه با غافلگیر کردن آرژانتین و یک بازی خوب از اوکوجی، بازیکن شاغل در لیگ بسکتبال NBA، موفق شد تا با نتیجه 15-26 پیروز شود تا در پایان نیمه اول نتیجه بازی 43-43 برابر شود.

با شروع نیمه دوم و رهبری بازیکن باتجربه ای چون لوئیز اسکولا، آرژانتین دوباره کنترل بازی را در دست گرفت و با حمله‌های حساب شده خود با نتیجه 29-18 در این وقت به برتری رسید. بازی در کوارتر پایانی نزدیک‌تر دنبال شد اما مدیریت خوب آرژانتین روی بازی اجازه کم کردن فاصله را به نیجریه نداد.

آمار بازی تیم درصد پرتاب موفق پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند آرژانتین 50% 39% 15 39 نیجریه 45% 38% 16 38 تیم بازیکن امتیاز بازیکن پاس منجر به گل بازیکن ریباند آرژانتین لوئیز اسکولا 23 فاکوندو کامپازو 8 لوئیز اسکولا 10 نیجریه جاش اوکوجی 18 جاش اوکوجی 5 آل فاروق آمینو 8

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و در حضور هواداران این تیم روبروی آنها قرار گرفت و با تساوی 2-2 متوقف شد.

با این نتیجه تکلیف تیم صعود کننده به دیدار فینال رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان مشخص نشده و همه چیز به نتیجه بازی برگشت که قرار است هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود بستگی دارد و هر دو تیم امید زیادی برای صعود دارند.

وینیسیوس جونیور ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را وارد دروازه مانوئل نویر کند. او یک گل را در نیمه اول روی پاس گل زیبای تونی کروس به ثمر رساند و گل دوم را هم در فاصله هفت دقیقه تا پایان بازی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.

بازی خوب و درخشان او در این دیدار باعث شد که به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شود و به نظر می‌رسد که او در بین بازیکنان بایرن از محبوبیت بسیاری برخوردار است. موسیالا و کین هر دو پس از پایان این بازی به دنبال این بودند که پیراهنشان را با او عوض کنند و موفق به انجام این کار هم شدند.

دیگر خبرها

  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم