Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:59:05 GMT

میدان را در اختیار هنجار شکنان جامعه قرار ندهیم

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۴۸۴۳

میدان را در اختیار هنجار شکنان جامعه قرار ندهیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آنچه امروز در جامعه به آن محتاج هستیم این است که نسبت به انجام امر به معروف توجه بیشتری داشته باشم و در ترویج آن در جامعه همه به میدان بیایند، گفت: نباید در برابر منکر ساکت بود.

وی اظهار داشت: سکوت و غفلت ورزیدن در برابر ناهنجاری‌ها به توسعه هنجارشکنی در جامعه کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان خاطر نشان کرد: محیط جامعه امروز باید نسبت به هنجار شکنی ها دارای حساسیت باشد و اگر این حساسیت اجتماعی تقلیل پیدا کند نتیجه اش توسعه هنجار شکنی در بین مردم خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی باید حامی آمران به معروف باشد، اظهار داشت: انتظاری که از نیروهای انتظامی در این خصوص می‌رود این است که در کنار افرادی باشند که به وظیفه دینی خود عمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: آمران به معروف باید نیروی انتظامی را حامی خود بدانند و اگر در جریان این اتفاق ماموری مرتکب تخلف شد نه تنها باید پاسخگو این عمل باشند بلکه باید به صورت قانونی نیز با آنها برخورد شود.

آیت الله شعبانی یادآور شد: اگر هنجار شکنان احساس امنیت داشته باشند، امنیت روانی و فرهنگی جامعه آسیب خواهد دید و لذا همه مسئولان در نظام اسلامی موظف هستند که امنیت جامعه را تأمین کنند و میدان را در اختیار هنجار شکنان قرار ندهند.

کد خبر 4709237

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه همدان امر به معروف و نهي از منكر هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام ماه محرم گرگان یاسوج شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی خرم آباد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند