Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@14:27:20 GMT

۳ طرح برگزیده جشنواره شهاب معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۵۰۳۸

۳ طرح برگزیده جشنواره شهاب معرفی شدند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست «میعاد ۱» با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور و دبیران طرح اعتلای استان‌های بسیج دانشجویی در اردوگاه سید الشهدای آبعلی برگزار شد.

در روز پایانی نشست میعاد 1 تیم داوری ۱۱۰ طرح منتخب ارسالی به جشنواره شهاب را بررسی و ۳ ایده برتر که دارای طراحی دقیق‌تر و پشتوانه اجرایی قوی‌تری بودند را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رتبه اول تا سوم جشنواره شهاب به ترتیب به استان سمنان با موضوع گردشگری، استان سیستان و بلوچستان با موضوع حاشیه نشینی و استان ایلام با موضوع سن ازدواج در میان دانشجویان تعلق گرفت.

علاوه بر آن در این جشنواره، جوایز نفیسی جهت اجرایی شدن طرح‌های منتخب استانی به مجموع حوزه‌های مشارکت کننده در تدوین طرح با حضور محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی اهدا شد.

در پایان این جشنواره، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با توجه به استقبال گسترده مسئولین حوزه‌های بسیج دانشجویی از حیث ایده‌پردازی این جشنواره و کثرت موضوعات مورد نیاز سازمان بسیج دانشجویی، جشنواره شهاب ۲ را با چالش نقشه‌راه بسیج دانشجویی، موضوع ساختار سازمان و همچنین نقشه راه نقش آفرینی بسیج دانشجویی در مسائل اجتماعی مطرح کرد.

انتهای پیام/

300 / 320 میعاد ۱ جشنواره شهاب سازمان بسیج دانشجویی کشور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: میعاد ۱ جشنواره شهاب سازمان بسیج دانشجویی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور