Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی شهردار اصفهان، رئیس کمیته اجرایی روابط با شهروندان شهرداری اصفهان منصوب شد.

به گزارش ایمنا، ایمان حجتی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان طی حکمی از سوی قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان با حفظ سمت به عنوان رییس کمیته اجرایی روابط با شهروندان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

"با توجه به اخذ تقدیرنامه سه ستاره در فرآیند جایزه ملی تعالی سازمانی برای شهرداری اصفهان در سال ۹۷ و ضرورت حفظ و ارتقای رتبه اخذ شده که به واسطه رشد و تعالی معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری محقق می‌گردد، بدین وسیله جنابعالی با حفظ سمت به عنوان رئیس کمیته اجرایی روابط با شهروندان در سال ۹۸ منصوب می‌گردید تا با رهبری و مدیریت خود نسبت به انعکاس تجارب شهرداری اصفهان و برگزاری جلسات منسجم با اعضای کمیته و پیشنهاد اجرای برنامه‌های بهبود و تعالی در زمینه معیار مربوطه و آمادگی پاسخگویی در زمان ارزیابی برون‌سازمانی اقدام گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص لازم است نسبت به تقویت نقاط قوت و اجرای پروژه‌های بهبود و تعالی به منظور پرداختن به فرصت‌های بهبود بر اساس گزارش بازخورد دریافتی، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم به عمل آید.

امید است که با اهتمام ویژه نسبت به حضور در فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی و بسیج نمودن امکانات و امضای کارگروه بتوان در مسیر تعالی و سرآمدی، رتبه‌های بالاتری کسب نموده و گام‌های موثری در پیشبرد اهداف و افزایش رضایتمندی ارباب‌رجوع و شهروندان برداشت. "

کد خبر 388151

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان کلانشهر شهر شهر اصفهان شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری آمده است :

«با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می رود علاوه بر انجام کلیه ماموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی