Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@11:54:21 GMT

روحانی فردا به مجلس می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۵۴۴۲

روحانی فردا به مجلس می‌رود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به بررسی رای اعتماد پارلمان به دو وزیر پیشنهادی در جلسه علنی فردا (سه‌شنبه) گفت: رئیس‌جمهور در نشست فردا حضور یافته و در باره مباحث داخلی و خارجی صحبت می‌کند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به بررسی رای اعتماد پارلمان به دو وزیر پیشنهادی در جلسه علنی فردا (سه‌شنبه) گفت: رئیس‌جمهور در نشست فردا حضور یافته و در باره مباحث داخلی و خارجی صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدالله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره نشست علنی صبح فردای پارلمان که به بحث رای اعتماد مجلس به دو وزیر پیشنهادی می‌پردازد، گفت: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در نشست علنی فردا حضور پیدا کرده و قطعا در مورد مباحث سیاست خارجی و مباحث هسته‌ای، موضوعاتی را مطرح خواهند کرد.

وی افزود: حجت‌الاسلام روحانی حتما در مورد مباحث داخلی کشور و برنامه‌های وزرا ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌موضوعاتی را مطرح خواهند کرد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: محسن حاجی میرزایی گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش و علی اصغر مونسان گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از خود دفاع کرده و در مورد برنامه‌هایشان موضوعاتی را مطرح خواهند کرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام و دبیر برگزاری این نشست  گفت :‌ بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالانه و سراسری ۷۰۰ نفر ازاعضای هیأت رزمندگان اسلام به مدت ۳ روز در مشهدادامه دارد.

 علی اکبر مداحی افزود :‌در این نشست  ۴۰۰ مدیر هیأت رزمندگان اسلام و ۳۰۰ مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام  به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال ۱۴۰۳ می‌پردازند.

 اربعین و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه‌های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده‌های جدید برای ارتقای هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه.از موضوعات کارگروه‌ها ی این نشست است.

در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد
  • کتاب اولویت های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد