Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- درحالی‌که مجری «بی‌بی‌سی» سعی داشت «ایران» را در جنگ اقتصادی و تحریم‌های آمریکا، شکست خورده معرفی کند، «حسین‌ابن‌یوسف» کارشناس «نفت‌و‌انرژی» از افزایش قدرت ایران و ناکامی آمریکا گفت. تاریخ انتشار: 16:02 - 11 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۶۶۶۰

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، «حسین‌ابن‌یوسف» کارشناس حوزه «نفت‌و‌انرژی» در شبکه «بی‌بی‌سی» گفت: وابستگی اقتصاد ایران در مجموع به نفت در چند دهه گذشته کاهش یافته و ایران در ۴۰ سال گذشته تجربه خوبی را برای مقابله با تحربم‌ها به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش نفوذ منطقه‌ای و قدرت نظامی ایران، روسیه، چین و حتی قدرت پهپادی یمن معادلات را در منطقه تغییر داده و آمریکایی‌ها درک بهتری از عدم موفقیت‌شان در امنیتی کردن پروژه ایران و ائتلاف ناکام آن‌ها در امنیتی کردن خلیج فارس پیدا کرده اند.

در حالی که مجری «بی‌بی‌سی» سعی داشت با ذکر مثال نفتکش «آدریان دریا ۱»، «ایران» را در فروش نفتِ خود در شرایط تحریم «شکست‌خورده» جلوه دهد، آقای «ابن‌یوسف» به او گفت: «ایران» بر خلاف تصور هنوز هم مقدار زیادی نفت می‌فروشد و «چین» بخش عمده آن را می‌خرد. اگر آمریکا برگ برنده‌ای برای توقیف نفتکش داشت در دادگاهی که در جبل طارق تشکیل شده بود، ارائه می‌داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


منبع: جام نیوز

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران امریکا نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «بحر المحبه فی اسرار الموده» یکی از تفاسیر عرفانی سوره مبارکه یوسف به‌تازگی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران منتشر شده و توسط این‌نهاد فرهنگی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

محبوبه شمشیرگرها عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در این کتاب، تصحیحی انتقادی از این اثر به همراه چکیده‏‬‌ای از دستاوردهای پژوهشی اخیر درباره آن، در کنار توضیحاتی به نگارش درآورده است.

در این تفسیر، که متن آن به زبان عربی نوشته شده، ماجرای زندگی حضرت یوسف (ع) از کودکی تا پایان عمر، در قالب «نکته»، «قصه»، «حکایت»، «اشاره» ‎ و «شعر»، با بیان انبوهی از احادیث پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلّم، اشارات و لطایف اخلاقی، حکایات صوفیانه و تاریخی، سروده‏های شاعران و همچنین اقوال و احوال بزرگان دین و عرفان روایت کرده است.

این‌کتاب با ۲۸۴ صفحه، شمارگان ۱۰۰ نسخه و قیمت ۲ میلیون ریال عرضه می‌شود.

کد خبر 6093382 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است