Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:08:42 GMT

احتمال جدایی صادقی از ذوب آهن قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۵۹۹۶

احتمال جدایی صادقی از ذوب آهن قوت گرفت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر صادقی، دروازه‌بان با تجربه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در آستانه جدایی از جمع سبزپوشان است.

این دروازه‌بان پس از جدایی محمد رشید مظاهری، در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و مقابل سایپا در لیگ برتر به میدان رفت، اما عملکرد خوبی نداشت و همین دلیل سبب شد تا در دیدار مقابل جنوبی جم، یوسف بهزادی به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آذری: برای حضور در هیچ تیمی با من صحبتی نشده است

شنیده می‌شود صادقی ۳۰ ساله که سابقه بازی در تیم‌های سپاهان، سایپا و ... را دارد به زودی از جمع اصفهانی‌ها جدا می‌شود تا فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند. البته احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تکذیب و بیان کرد که قرار نیست صادقی از این تیم جدا شود.

به جز صادقی، بهزادی و معراج اسماعیلی دیگر دروازه‌بان‌های ذوب آهن هستند. سبزپوشان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف تراکتور بروند.

بیشتر بخوانید: باشگاه‌های لیگ برتری برای ارسال مدارک به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ۲۰ روز فرصت دارند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ذوب آهن اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی

فرشته صادقی‌نسب مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون مبارزه با عوامل خسارت‌زا در سطح ۲۴۶ هزار هکتار از مزارع غلات استان انجام شده که ۲۶۱ هکتار آن مربوط به بیماری برگی زنگ زردگندم است.

وی افزود: باتوجه به شرایط جوی مناسب برای ایجاد و گسترش بیماری برگی بویژه زنگ زردگندم در مزارع غلات استان، لازم است کارشناسان شبکه مراقبت ضمن پایش دقیق مزارع، در صورت مشاهده بیماری هرچه سریع‌تر اطلاع‌رسانی لازم را در خصوص کانون‌کوبی و سم‌پاشی مزارع با سموم توصیه شده به کشاورزان انجام دهند.

صادقی‌نسب اضافه کرد: با توجه به نقش بیماری‌ها در کاهش عملکرد محصول، عملیات مبارزه بایستی با نظر کارشناسان شبکه مراقبت و در اسرع وقت انجام گیرد تا علاوه بر اثربخشی مناسب از وارد آمدن خسارت به مزارع جلوگیری شود.

به گفته وی، عملیات ردیابی و پایش در مزارع همچنان ادامه دارد و توصیه‌های مدیریتی لازم توسط کارشناسان به کشاورزان انجام می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است