Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد حسینی در پی قهرمانی تیم فوتسال دانش‌آموزی در رقابت‌های کشور تایلند با صدور اطلاعیه‌ای این قهرمانی ارزشمند را به ملت شریف ایران به‌ویژه دانش آموزان و فرهنگیان تبریک گفت.

وی افزود: با عنایت پروردگار متعال و با اهتمام آینده‌سازان قهرمان میهن اسلامی، شاهد کسب عنوان قهرمانی تیم ملی فوتسال دانش آموزان در مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی در کشور تایلند هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب عنوان قهرمانی تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی را به ملت شریف ایران، جامعه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز سراسر کشور تبریک عرض می‌کنم و از تلاش و اهتمام دانش آموزان قهرمان و مجموعه دست‌اندرکاران ورزش دانش‌آموزی به‌ویژه معلمان تربیت‌بدنی و مربیان که با تلاش موجب کسب این افتخار بزرگ شدند تقدیر و تشکر می‌کنم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: امید است با استعانت خداوند متعال بار دیگر شاهد پیروزی و سربلندی دانش‌آموزی و آینده‌سازان ایران اسلامی در عرصه‌های آسیایی و جهانی باشیم.

تیم ملی فوتسال دانش آموزان کشور که در مسابقات قهرمانی فوتسال دانش‌آموزی آسیا از چهارم تا دهم شهریورماه به میزبانی کشور تایلند برگزار شد، توانست با غلبه بر رقیبان به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

در بازی فینال که بین تیم‌های ایران و تایلند برگزار شد تیم فوتسال دانش‌آموزی کشورمان با مربیگری یاشار مطلب زاده با نتیجه ۵ بر۲ کشور میزبان را مغلوب کرد و در اولین دوره این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قهرمانی تیم فوتسال دانش آموزی سید جواد حسینی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی، ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: در سایه تلاش جهادی عناصر تعلیم و تربیت و همه معلمان و مربیان، شاهد اتفاقات خوبی در استان بودیم.

وی تصریح کرد: ارتقای مناطق آموزش و پرورش استان زنجان در رتبه‌بندی کشوری از جمله دستاوردهای مهم است؛ به طوریکه یکی از مناطق استان ۲۷۰ پله جابه‌جایی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: در خروجی امتحانات نهایی در سال گذشته رتبه ۱۱ کشوری را کسب کردیم که سال‌های قبل در جایگاه ۲۰ تا ۲۱ قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه توسعه و گسترش رشته‌های فنی و مهارتی از برنامه پیش‌بینی شده وزارت متبوع بیشتر است، افزود: در سال گذشته شاهد رشد ساخت و ساز مدارس بودیم و بر این اساس اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ۲۱۷ کلاس را تحویل آموزش و پرورش داد.

اسماعیلی ارتقای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش برشمرد و گفت: در شرایط تربیتی به وجود آمده، اردوگاه‌ها و توسعه فضاهای تربیتی مورد توجه قرار گرفته و باعث شده فضای حاکم در مدارس متفاوت شود.

وی با بیان اینکه کسب رتبه‌های علمی، فرهنگی، قرآنی و المپیاد جهش مناسبی داشته است، خاطرنشان کرد: یک دانش‌آموز در شهرستان خدابنده از مدارس عادی راهی مسابقات المپیاد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مورد توسعه فضاهای ورزشی عنوان کرد: ۵۰ درصد فضاهای روباز و سالنی افزایش یافته و ۲۰ زمین چمن افتتاح شده و چهار سالن ورزشی در آستانه بهره‌برداری است.

وی با تأکید بر اینکه توجه به سلامت دانش‌آموزان در همه ابعاد مورد توجه آموزش و پرورش است، یادآور شد: توزیع شیر بعد از ۱۰ سال وقفه پیگیری شد و زنجان جزو نخستین استان‌هایی بود که با تأمین اعتبار قرارداد لازم را منعقد کرد.

اسماعیلی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: این سند منشأ بروز و ظهور تحول علمی و فرهنگی در مدارس است و برای اجرایی‌سازی آن همگام با سیاست‌های وزارت متبوع تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

کد خبر 6098057

دیگر خبرها

  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا