Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: با هدف توسعه استان در حوزه‌های مختلف آبرسانی در حال حاضر ۱۸ مجتمع آبرسانی روستایی در استان اردبیل راه‌اندازی شده است. ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فرامرز به‌نژاد بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های شهرستان کوثر اظهار داشت: با هدف توسعه استان در حوزه‌های مختلف آبرسانی در حال حاضر 18 مجتمع آبرسانی روستایی در استان اردبیل راه‌اندازی شده است که این مهم نقش اساسی در توسعه اقتصاد و اشتغال استان ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مهم‌ترین هدف ما در راستای برطرف کردن مشکلات آب شرب روستاهای استان است که در این زمینه مطالعه و اجرای مجتمع‌های آبرسانی در استان مبنای کار قرار گرفته و درصدد هستیم در راستای آبرسانی به روستاهای استان و واگذاری پروژه‌ها به پیمانکار و بخش خصوصی نیز اقدام کنیم.

استاندار خراسان جنوبی طرح آبرسانی به 3 روستای نهبندان را کلید زدبوشهر|50 میلیارد ریال برای آبرسانی دشتستان سرمایه‌گذاری شدعملیات اجرایی 2 طرح آبرسانی با حضور معاون رئیس جمهور در بوشهر آغاز شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل از تزریق اعتبارات مناسب و کافی به پروژه‌های نیمه‌تمام خبر داد و گفت: در این راستا تلاش مسئولان و نمایندگان و استاندار اردبیل شایسته تقدیر و قدردانی است و بدون شک اختصاص اعتبارات مناسب برای توسعه طرح‌های آب شرب روستاهای استان در نظر گرفته شده است.

به‌نژاد تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در طول سه سال اکثر روستاهای استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند که این موضوع ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون خواهد شد و در تلاش هستیم با همکاری و هماهنگی در راستای تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کنیم.

وی بیان کرد: هدف ما این است که در راستای اتمام پروژه‌های آبرسانی در استان اردبیل موفق عمل کرده و در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌مندی تمامی روستاهای استان از آب باشیم که در حال حاضر مهم‌ترین اولویت این مجموعه تحقق این امر است که نیازمند مشارکت مسئولان و متولیان مربوطه در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/ح

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام اسدی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه پنج روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

وی افزود: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

کد خبر 6087169

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند