Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوا حبیب‌زاده، رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، از تمدید مهلت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی بدون آزمون تا ۱۴ شهریورماه خبر داد.

وی اظهار کرد: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه بدون کنکور در رشته‌های کارشناسی حقوق گرایش حقوق ثبتی، مهندسی شبکه‌های کامپیوتری، مهندسی عمران گرایش ساختمان‌سازی و مهندسی فناوری اطلاعات دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب‌زاده گفت: تسهیلات مختلفی از جمله وام شهریه صندوق رفاه برای هر ترم دانشجو، امکان تقسیط شهریه دانشجو، تشکیل کلاس‌ها خارج از ساعت اداری جهت تسهیل حضور دانشجویان شاغل، تسهیل ارتباط دانشجویان با بازار کار از طریق دفاتر کارآفرینی و مراکز رشد به دانشجویان این مرکز ارائه می‌شود.

رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه تصریح کرد: در این مرکز دروس نظری علاوه بر سرفصل‌های مصوب، به‌صورت علمی و متناسب با نیازهای بازار کار به دانشجویان ارائه می‌شود، به‌طوری‌که دانشجویان مهارت‌های موردنیاز عملی رشته تحصیلی خود را نیز فرامی‌گیرند تا مشکلی در ورود به بازار کار نداشته باشند.

وی افزود: این مرکز با بهره‌مندی از تجهیزات و امکانات آموزشی به‌روز و همچنین مدرسان و اساتید مجرب، متخصص و متعهد شیوه‌های نوین آموزشی را در راستای ماموریت نظام آموزش مهارتی به‌کار می‌گیرد.

لازم به‌ذکر است، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره‌تلفن‌های 33460031_334777333 تماس حاصل نمایند و یا به آدرس ارومیه، خیابان پاسداران، جنب مهمان‌سرای مروارید، فرهنگسرای جوان، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست مشترک میان رئیس و مدیران جهاد دانشگاهی با مدیران مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) با موضوع بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، رئیس جهاد دانشگاهی به معرفی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و برخی ظرفیت‌های این نهاد پرداخت.  
رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام نیز ضمن تشریح برنامه‌های آتی این مؤسسه، برخی زمینه‌های همکاری مشترک با جهاد دانشگاهی را تبیین کرد.
همچنین در این جلسه، نیاز‌های نشریات علمی کشور و روش‌هایی که به ارتقای کیفی مجلات کمک می‌کند، مورد بحث قرار گرفت.  
در ادامه، مقرر شد در توسعه بانک‌های اطلاعاتی و نرم افزار‌های مختلف مورد نیاز نشریات در خصوص مشابهت‌یابی و کنترل استاندارد‌های نشر علمی، همکاری مناسبی بین جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد