Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد جمشیدی بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: با امید زیادی به جام‌جهانی آمده بودیم، فکر می‌کردیم، می‌توانیم از گروهمان صعود کنیم. تاریخ انتشار: 16:33 - 11 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۶۶۷۴

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، محمد جمشیدی در دیدار مقابل تونس چهار امتیاز برای تیم ملی کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از شکست مقابل این تیم درباره دلایل شکست گفت: به نظرم در بازی اول خیلی بدشانس بودیم. همین‌طور در این بازی هم بدشانس بودیم. بعد از شکست تلخ مقابل پورتوریکو، با امید پیروزی و شکست این تیم مقابل تونس در بازی بعد وارد این بازی شدیم. اما در این بازی با چیز‌های عجیبی روبرو شدیم. سنتر آنها ۵ پرتاب سه امتیازی انجام داد. نمی‌توانستیم چنین عملکردی را پیش‌بینی کنیم.

وی درباره جو رختکن تیم ملی بعد از بازی مقابل تونس گفت: از نظر روحی در موقعیت سختی قرار داریم. تقریبا سه ماه به سختی تلاش کردیم. سخت تمرین کردیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتیم. با امید زیادی به جام‌جهانی آمده بودیم. فکر می‌کردیم، می‌توانیم از گروهمان صعود کنیم و الان غمگین هستیم. همه اعضای تیم همین حس را دارند.

گارد تیم ملی بسکتبال درباره بازی آخر مرحله گروهی مقابل اسپانیا و دیدار‌های باقیمانده در مراحل بعد جام‌جهانی ‏گفت: می‌دانیم که در بازی بعدی باید مقابل اسپانیا قرار بگیریم که یکی از قوی‌ترین تیم‌های دنیا به شمار می‌رود. در حال حاضر اصلا نمی‌دانم قرار است در آن بازی چه کنیم. الان فقط می‌خواهم به هتل برگردم و به بازی امروز فکر کنم. مطمئن هستم که خودمان را بازیابی می‌کنیم و برای سه بازی باقی‌مانده تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد جمشیدی فدراسیون بسکتبال جام جهانی بسکتبال میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست

تنیسور روسی شماره ۸ جهان درباره صعودش به فینال مسترز مادرید صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره روبلف درباره صعود به فینال مسابقات خاکی مسترز مادرید (اسپانیا) گفت: صعودم به فینال پاداش شکست‌های اخیرم است. اکنون در فینال مسترز هستم و از این بابت بسیار خوشحالم.

آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است

این تنیسور روسی و شماره 8 جهان درباره رویارویی با فلیکس اوگر کانادایی در فینال مسترز مادرید اظهار داشت: می‌گویند چون حریفم در میان 30 نفر برتر جهان نیست، برنده بازی خواهم شد. من این‌گونه به آن نگاه نمی‌کنم. می‌دانم که فلیکس زمانی میان 10 نفر برتر جهان قرار داشت. سال گذشته او مدتی بازی نکرد، به همین دلیل موقعیت‌های خود را در رده‌بندی از دست داد. اکنون او بهتر و بهتر بازی می‌کند. بنابراین من هرگز به رتبه‌بندی نگاه نمی‌کنم.

آندره روبلف و فلیکس اوگر فردا در فینال مسترز مادرید 2024 به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست