Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 برخی از منابع عراقی اعلام کردند که منابع تأمین مالی گروه تروریستی داعش تغییر کرده است.

«زهیر الجلبی» رئیس شورای پشتیبانی «ام الربیعین» در موصل اعلام کرد که در این شهر بتازگی چند رستوران و کافه احداث شده است که درآمد آن به جیب داعش می‌رود.الجلبی به پایگاه خبری المعلومه گفت: «خیابان‌های اصلی موصل به صورت سریع و فزآینده‌ای، شاهد احداث چند رستوران مجلل و کافه است که بسیار سریعتر از بازسازی شهر موصل ساخته شده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقل از اطلاعاتی که به دستش رسیده، اعلام کرد که درآمد یک چهارم از این رستوران‌ها و کافه‌ها به دست عناصر داعش می‌رسد.این مسئول عراقی همچنین خبر داد که برخی از این رستوران‌ها به مخفیگاهی برای عناصر داعش و افراد تحت تعقیب بدل شده است.

الجلبی از نهادهای امنیتی و مؤسسات استان موصل خواست که به این مسئله توجه کنند و هوشیار باشند.وی در پایان تأکید کرد که ساکنان استان نینوی، دیگر اعتمادی به مسئولان و نهادهای این استان ندارند که بتوانند آنان را نجات دهند.

موصل در ژوئن سال 2014 میلادی و در جریان حمله غافلگیر کننده داعش و خیانت‌های داخلی یک شبه سقوط کرد و به اشغال این گروه درآمد.

این گروه تروریستی تحت حمایت کشورهای غربی و عربی بسیاری قرار داشته که نام شخصیت‌هایی از عربستان سعودی در صدر فهرست حامیان مالی داعش قرار دارد.

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد

ایسنا/لرستان یک واحد رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد به علت تیراندازی در مراسم عروسی پلمب شد.

علی حسنوند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد در این رابطه گفت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی بر اینکه این تالار در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده است، دستور پلمب آن صادر شد.

وی افزود: تیراندازی در مراسم عروسی برگزار شده در این تالار پذیرایی باعث لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه مرکز استان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد ادامه داد: با توجه به موارد پیش آمده، این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت اما با وجود تذکرات متعدد به مدیر تالار و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه توجهی در این زمینه صورت نگرفت که منجر به پلمب این مجموعه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمامی که کافه کتاب شد
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • خودنمایی لوکس‌ترین خودروی خیابان‌های تهران؛ شاهکار ۱۰ میلیاردی! | فیلم
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران