Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@06:30:42 GMT

جشنواره ملی حقوق کودکان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۶۴۳۶

جشنواره ملی حقوق کودکان برگزار می‌شود

معاون وزیر دادگستری گفت: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال جشنواره ملی حقوق کودکان برگزار می‌شود. ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمود عباسی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین کلینیک حقوق کودک در اردبیل اظهار داشت: راه‌اندازی کلینیک حقوق کودکان در استان اردبیل نقطه عطفی برای آغاز فعالیت‌ها و استعدادیابی و نیز توسعه برنامه‌های کودک‌محور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بهره‌گیری از ادارات و نهادهای مربوط به کودکان نیز بیان کرد: درصدد هستیم با ایجاد زمینه‌های مناسب در راستای رشد خلاقیت‌های کودکان با هدف حمایت از حقوق کودکان گام برداشته و در راستای شناسایی و آموزش حقوق کودکان فعالیت‌ها و برنامه‌ها را توسعه بخشیم.

کودکان کار ‌استان البرز با کمک شهرداری و ناجا جمع‌آوری می‌شوندرئیس کل دادگستری استان اردبیل:‌ وجود کودکان خیابانی بیانگر ضعف در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استاردبیل| مشکلاتی در حوزه اجرای حقوق کودک در کشور وجود دارد

معاون وزیر دادگستری گفت: باید در امر کشف استعدادها و بارورسازی در بین کودکان نیز برنامه‌های مناسبی داشته باشیم که این امر بایدبا ایجاد زمینه‌های لازم در این زمینه رشد یافته و ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود که این موضوع برای ما به‌عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است.

عباسی تصریح کرد: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته امسال جشنواره ملی حقوق کودکان برگزار می‌شود که محوریت این جشنواره مرتبط با حوزه امور کودک است که در این زمینه معرفی مقالات و پایان‌نامه‌ها در حوزه کودک مبنای کار قرار گرفته و امید می‌رود به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های تدوین شده و نیز افتتاح این کلینیک در راستای جلب توجهات بیشتر به حوزه کودک و ترویج مناسب این فرهنگ اقدام شود تا بتوانیم در این زمینه موفق عمل کرده و در این زمینه نیازمند استفاده از ظرفیت معلمان و مربیان و خود خانواده‌ها هستیم.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان