Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@00:23:19 GMT

پنج مرکز علمی کاربردی در البرز به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۶۶۴۴

پنج مرکز علمی کاربردی در البرز به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایرنا، با افتتاح مراکز علمی کاربردی باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین کرج در کیانمهر، نیروی انتظامی در میدان استاندارد، لوازم ورزشی الموت کوشا در محمدشهر ، مشکات ولایت ستاد نماز جمعه کرج در حسنآباد و اسواران در شهر کوهسار، تعداد این مراکز در استان البرز به ۲۲ مرکز افزایش یافت.

پیش از این ۱۷ مرکز علمی کاربردی در استان البرز فعال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در آیین افتتاح این مراکز اظهار داشت: با توجه به غیردولتی بودن این مراکز، دانشگاه هزینه‌ای برای راه اندازی آنها نکرده است و تلاش ما در این است که مراکز علمی کاربردی در جاهایی فعالیت کنند که نیاز به سرمایه گذاری دانشگاه نباشد.

محمدحسین امید افزود: در مراکز علمی کاربردی برای هر رشته ظرفیت پذیرش ۷۵ دانشجو در نظر گرفته شده که قابل توسعه است؛ البته در مرکز باشگاه فرهنگی و ورزشی شاهین کرج با توجه به نیاز استان به این حوزه و افزایش رشته‌ها مربوطه محدودیتی وجود ندارد.

استان البرز ۲۶ هزار دانشجوی علمی کاربردی دارد که ۶۸ درصد آنان در مقطع کاردانی و بقیه در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند.

۷۵۳۲/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان البرز دانشجو رئیس دانشگاه سرمایه گذاری نماز جمعه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید