Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@06:26:13 GMT

کارخانه به تمرینات شهرداری باز می گردد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۶۸۵۶

تیم والیبال شهرداری ارومیه به تازگی تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور آغاز کرده است. این اتفاق در شرایطی است که مصطفی کارخانه به دلیل عمل جراحی و با دستور پزشک همچنان در تهران است و به ارومیه نرفته است، اما با پایان یافتن دوران نقاهت قرار است کارخانه از روز چهارشنبه 20 شهریور ماه به تمرینات این تیم اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی_ در حال حاضر و در غیاب کارخانه، رضا تندروان مسئولیت تیم را برعهده دارد. تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه با حضور بازیکنانی همچون شهرام محمودی، فرهاد سال‌افزون، بهزاد حید‌رشاهی، سعید مصطفی‌وند، حمزه زرینی، فرهاد پیروت‌پور و ... در حال برگزاری است.

شهرداری ارومیه از ابتدای هفته تمرینات خود را شروع کرده و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده (18 و 19 شهریور ماه) تمرینات این تیم تعطیل خواهد شد. با شروع دور جدید تمرینات مصطفی کارخانه هم در کنار این تیم حضور خواهد داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه مصطفی کارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!

به گزارش "ورزش سه"،  با اينكه طبق ليست اعلام شده از سوى فدراسيون كشتى قرار بود حسن يزدانى از امروز در اردوى تيم ملى بعد از شش ماه غيبت به دليل عمل جراحى كتف حاضر شود، اين اتفاق به اردوى بعدى موكول شد.

طبق اعلام فدراسيون حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد و قرار است در خردادماه در تورنمنت ارمنستان محک بخورد.

دیگر خبرها

  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد