Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد آذربایجان‌غربی از برگزاری مسابقات كتابخوانی «حماسه حسینی» از شهید مطهری در ۴۰ کانون استان در ایام محرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگویی، در رابطه با ويژه برنامه‌های ماه محرم اظهار کرد: همزمان با دهه اول محرم از ۱۰ شهریور الی ۲۲ شهریور بزرگداشت این ایام را در كانون های مساجد استان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از برگزاری همایش ویژه «سلام بر محرم» ویژه مدیران و رابطین کانون‌های مساجد نقده در ۱۲ شهریورماه خبر داد و افزود: اجرای ویژه‌برنامه‌های قرآنی در شب‌های محرم با حضور قاریان نوجوان کانون‌ها، اهدای ثواب طرح تلاوت نور به روح بلند شهدای کربلای و تمامی شهدای اسلام و ادامه ویژه‌برنامه‌های آموزشی قرآنی از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در ایام محرم به‌شمار می‌رود.

 

بیگی ادامه داد: اجرای ویژه‌برنامه‌های کتابخوانی از جمله برگزاری مسابقات كتابخوانی «حماسه حسینی» از شهید مطهری در ۴۰ کانون، اجرای طرح شنبه‌ها با کتاب با موضوع کتب عاشورایی، برگزاری نمایشگاه کتاب عاشورایی، جمع‌خوانی کتب عاشورایی در کانون‌ها و توزیع کتاب زیارت عاشورا در بین کانون‌های مساجد استان از دیگر برنامه‌های ایام محرم در کانون‌های مساجد استان هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای فعالیت‌های حسینی در فضای مجازی از جمله بارگذاری پیام‌های حسینی در کانال و گروه‌های فضای مجازی، معرفی برنامه‌های مساجد و کانون‌ها در فضای مجازی و ثبت فعالیت‌های این دهه در سایت‌ها و کانال‌های فضای مجازی نیز در ایام محرم صورت خواهد گرفت.

 

منبع: ایکنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مسجد عزاداری امام حسین ع اردبیل شیراز نهضت عاشورا کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر