Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:03:10 GMT

مقایسه تشک رویا و تشک رویال

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۷۱۹۸

مقایسه تشک رویا و تشک رویال

زمانی که اقدام به خرید تشک می‌کنیم با انواع برندهای مختلف مواجه می‌شویم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام خوابستان، این‌که کدام برند تشک نسبت به دیگری مزایای بیشتری دارد را فقط با مقایسه تشک رویا و تشک رویال می‌توانیم بفهمیم.

برندهای معروف و مقایسه تشک رویا و رویال

ازاین‌رو باید ابتدا با هریک از این دو برند آشنا شویم و به مقایسه آن‌ها بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا باید خاطرنشان کنیم که تشک‌های رویا و تشک‌های رویال در شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند. این‌که بفهمیم کدام تشک اصل است و کدام تشک تقلبی، خود بحثی دیگر است که باید به آن پرداخته شود. 

اما ما در این مطلب فرض را بر این قرار می‌دهیم که تشک رویا و رویالی که خریداری کرده‌اید، هر دو اصل است. حال باید به مقایسه تشک رویا و تشک رویال بپردازیم.

این را بدانید که تشک رویال اصل معمولا دارای گارانتی بوده و باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید. این‌که چه تشکی با چه  مارکی خوب است و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد، به میزان اطلاعات ما از تشک‌های خوب بستگی دارد. ابتدا به بررسی موارد مهم جهت تهیه یک تشک خوب می‌پردازیم.

نکات مهم برای تشخیص تشک خوب

اولین قدم برای مقایسه تشک رویا و تشک رویال، تشخیص یک تشک خوب است. باید بدانیم چه تشکی خوب است و چه ویژگی‌هایی دارد. یک تشک خوب باید مناسب باشد. همیشه پیش از خرید تشک باید موقعیت بدنتان را بسنجید. 

این مسئله را همیشه به خاطر داشته باشید که برای خرید تشک خوب، اگر متاهل هستید حتما با همسرتان به خرید بروید؛ زیرا باید تشکی را انتخاب کنید که مناسب با سیستم بدنی هردوی شما باشد. پس‌نیاز به مقایسه تشک رویا و تشک رویال خواهید داشت.

مقایسه تشک رویا و رویال

میزان راحتی تشک خوشخواب:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تشک خوب راحتی آن است. در مقایسه تشک رویا و تشک رویال باید بگوییم هردوی این برندها بیش از چندین دهه است که در زمینه‌ی تولید تشک‌های مختلف فعالیت می‌کنند. پس حتما به اولین ویژگی مهم تشک‌ها دقت شده است. 

مرغوب‌ترین تشک‌هایی که در شرکت رویا تولید می‌شوند، تشک‌های فنری منفصل هستند. این تشک‌ها برای کسانی که مشکل و بیماری کمر ندارند، بهترین انتخاب است. معمولا تشک‌های فنری برای کودکان به علت عضلات انعطاف‌پذیر، مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

دوام بالای تشک‌های خواب:

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک تشک خوب باید داشته باشد، دوام بالای آن است. در مقایسه تشک رویا و تشک رویال باید بگوییم هر دوی این تشک‌ها ازنظر دوام و مقاومت کیفیت بالایی دارند. تشک‌هایی که در شرکت رویا تولید می‌شوند از مواد شناخته‌ شده و با کیفیت بهره‌مند شده‌اند. 

تشک‌های شرکت رویال نیز به همچنین، از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه در تولید تشک استفاده‌ شده است. ازاین‌رو در مقایسه تشک رویا و تشک رویال باید بگوییم هر دوی آن‌ها دارای اعتبار لازم و دوام بالا می‌باشند. 

فضای مورد استفاده برای تشک

این‌که تشک خواب شما باید چه میزان فضا داشته باشد یکی دیگر از مزایای خوب بودن تشکر است. برندهای معروفی چون تشک‌های رویا و رویال هردو تشک‌هایی را با فضاهای مختلف تولید می‌کنند. در حالت کلی باید بگوییم یک انسان در طول شب بیش از ۴۰ تا ۶۰ بار غلت میزند.

اگر تشک کوچکی داشته باشد مسلما خواب آرامی نخواهد داشت. ازاین‌رو در زمان خرید تشک مناسب حتما به این مسئله توجه داشته باشید. در مقایسه تشک رویا و تشک رویال نیز باید بگوییم تمام استانداردهای جهانی را از نظر فضا رعایت می‌کنند. 

مقایسه تشک رویا و رویال

مقایسه تشک رویا و تشک رویال از نظر محصولات تولید

در مقایسه تشک رویا و تشک رویال باید بگوییم هر دوی این شرکت‌ها برندهای معروف و بی‌نقصی هستند. تشک‌هایی که در شرکت رویال تولید می‌شوند پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های دنیا را در خود جای داده‌اند. این تشک‌ها دارای ضخامت ۴ میلی‌متری بوده و مجهز به قاب فنری هستند.

درحالی‌ که مقایسه تشک رویا و تشک رویال این مسئله را برای ما نشان می‌دهد که تشک‌های رویا ارگونومی مناسب‌تری با بدن انسان‌های امروزی دارند. 

همین مساله باعث شده تا تشک رویا نسبت به دیگر تشک‌ها از مزیت بالاتری برخوردار باشد. اولین تشک‌هایی که توسط شرکت رویا تولید شدند تشک‌های فنر منفصل بودند. پس می‌توانید در مقایسه تشک رویا و تشک رویال به‌صراحت بیان کنیم که شرکت رویا در این زمینه پیشگام بوده و تشک‌های تولیدی آن با کیفیت بهتری می‌باشند.

تشک‌های فنر منفصل به‌گونه‌ای طراحی و ساخته‌شده‌اند که با هر فشاری روی آن‌ها تغییر حالت می‌دهند. یکی دیگر از تشک‌هایی که در شرکت رویا تولید می‌شوند، تشک‌های اسفنجی یا طبی می‌باشند. در تمام این تشک‌ها لایه‌ای از اسفنج استفاده‌ شده است. 

 اصولا مقایسه برندهای مختلف که هر دو تولیدکنندگان داخلی هستند درست نیست؛ اما از آنجایی‌ که برخی برندها معروف می‌باشند، لازم است نقاط قوت و ضعف آن‌ها با دیگر برندها مقایسه شود. مقایسه تشک رویا و تشک رویال یکی از همین مقایسه‌هایی می‌باشد که علت آن معروفیت هر دو برند است. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!

هم تیمی سابق زیدان در تیم ملی فرانسه مقایسه جود بلینگام با این بازیکن را رد کرد.

به گزارش ایسنا، جود بلینگام چهارمین بازیکن رئال پس از والورده، رودیگر و رودریگو است که بیشترین دقایق را در زمین بوده است. ۳۱۹۰ دقیقه در ۳۶ بازی و ۲۱ گل زده باعث شده است جود بلینگام یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان در بین پنج لیگ برتر اروپا باشد و این مسئله باعث شده است تا خیلی ها او را با دوران اوج زیدان در رئال مقایسه کنند.

به گزارش اسپورتال، مارسل دسایی هم تیمی سابق زین الدین زیدان در تیم ملی فرانسه درباره مقایسه بلینگام و زیدان گفت: بلینگام عملکرد خوبی مقابل بارسلونا نداشت اما همچنان نقش مهمی برای تیمش ایفا کرد و توانست گلزنی کند. او می داند چگونه دفاع کند، قادر به زدن گل های مهم است و می تواند از هوش بازی خود به نفع تیمش استفاده کند. اما مقایسه با زیدان را قبول ندارم. با وجود اینکه استعداد بلینگام شبیه به زیدان است ولی تفاوت هایی بین آنها وجود دارد.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی، تابستان ۲۰۲۳ بلینگام را می‌خواستند اما این رئال مادرید بود که او را با قراردادی به ارزش ۱۰۳ میلیون یورو به دست آورد که با تمام بندها به ۱۳۴ میلیون یورو می‌رسد. عملکرد بلینگام تا اینجا نشان می‌دهد که کاملا ارزش این مبلغ هنگفت را داشته است.

رئال مادرید صدرنشین لالیگا باید در دیدار بعدی امشب جمعه در زمین رئال‌ سوسیداد به میدان برود. رئال در دیدار قبل برابر بارسلونا با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا اختلافش را با آبی‌اناری‌ها در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز افزایش دهد و به قهرمانی در لالیگا بسیار نزدیک شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس