Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@18:07:54 GMT

ایستکول در صدر بازار آبسردکن‌های دومنظوره در ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۷۳۱۴

ایستکول در صدر بازار آبسردکن‌های دومنظوره در ایران

لذت نوشیدن یک لیوان آب‌خنک در گرمای تابستان و یک فنجان چای داغ در یک عصر پاییزی، از مزایای داشتن یک آبسردکن- گرمکن دومنظوره است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایستکول، این وسیله‌ی بسیار کاربردی، نیاز ما را به تأمین آب‌خنک و آب جوش در لحظه، برطرف می‌کند؛ دفاتر کار، اداره‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، مراکز درمانی، رفاهی و در بسیاری از منازل مکان‌هایی هستند که در آن‌ها آبسردکن های دومنظوره به‌وفور دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت تکران مبرد با نام تجاری ایستکول «و با بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت در حوزه تولید و فروش انواع یخچال فریزرهای خانگی و صنعتی، از سال ۱۳۸۷ برای اولین بار مونتاژ آبسردکن های دومنظوره را در ایران راه‌اندازی کرد و اکنون پس از ۱۲ سال به‌عنوان» بزرگ‌ترین تولیدکننده آبسردکن های دومنظوره در ایران و همچنین برند اول آبسردکن و یخچال‌های کوچک در ایران شناخته می‌شود؛ ایستکول از تولیدکننده آبسردکن با علامت استاندارد ایمنی در ایران می‌باشد.

کیفیت بالا و تنوع زیاد، در کنار قیمت مناسب آبسردکن های ایستکول، باعث شده با وجود رقیب‌های خارجی، این برند با کیفیت ایرانی، بازار این محصول کاربردی و مفید را به تسخیر خود درآورده و نیاز جامعه را با یک محصول خوب، برطرف سازد.

آبسردکن های دومنظوره ایستکول انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع فضایی که شما از آن استفاده می‌کنید می‌توانید تصمیم بگیرید، چه نوع آبسردکنی برای شما مناسب است. معمولا برای منازل و دفاتری که محدودیت فضا وجود دارد آبسردکن های رومیزی استفاده می‌شود، ایستکول آبسردکن های رومیزی با طراحی زیبا و کارآمد دارد مدل TM-DW۴۲۰UF و TM-DW۳۰۵UF از این نوع آبسردکن ها هستند؛ این آبسردکن ها می‌توانند به آب شهری متصل شوند و با فیلتر تصفیه آبی که در آن‌ها تعبیه‌شده آب سالم و خنک را در اختیار شما قرار دهند.

آبسردکن های ایستاده و منبع‌دار ایستکول نیز انواع مختلفی دارند، برخی از آن‌ها ساده، برخی محفظه‌ای در پایین دستگاه به‌عنوان کابینت دارند، مانند مدل: TM-CW۴۰۹ و همچنین برخی دارای محفظه یخچال می‌باشند که برای خنک نگه‌داشتن موادغذایی در طول روز استفاده می‌شود، مانند مدل: TM-RW۴۱۰

آبسردکن‌های منبع مخفی سری چهارصد ایستکول TM-SG۴۰۰P و TM-SW۴۰۰P، محصولاتی خوش‌ساخت و زیبا هستند. در پایین این دستگاه‌ها یک کابین طراحی‌شده که منبع آب در آن قرار می‌گیرد و آب از طریق پمپ به سمت مخازن آب سرد و گرم روانه می‌شود.

آبس

ردکن با تصفیه مدل TM-SW۴۱۵UF از پرفروش‌ترین محصولات ایستکول است. این دستگاه با طراحی لوکس و امکانات ویژه، مناسب و به‌صرفه برای دفاتر و مطب‌های پررفت‌وآمد بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا همیشه آب و سرد و گرم را با درجه حرارت موردنظر آماده داشته باشید. دستگاه به آب شهری متصل می‌شود و با چهار فیلتر تصفیه در چهار مرحله، آبی بی املاح و بی‌بو را برایتان فراهم می‌کند تا شما دیگر نگران سلامت آبی که می‌نوشید، نباشید.

تمام محصولات ایستکول با گارانتی ۱۸ ماهه شرکت صنعتی تکران مبرد ارائه می‌شود. وجه تمایز این شرکت، سابقه‌ی بیش از ۴۰ ساله‌ی آن در تولید است؛ بنابراین هرگز نگران تأمین قطعه، یا تعمیر محصولات ایستکول، نخواهید بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آب خنک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین

به گزارش خبرگزاری مهر، مجیدرضا حریری رئیس اتاق مشترک ایران و چین، گفت: به طور کلی و در سال‌های گذشته بیش از ۳۳ درصد صادرات غیرنفتی به چین داشتیم، بزرگترین بازار کالای صادراتی ما چین است البته ترکیب صادراتی ما به همه کشورها بر اساس آمار گمرک بیش از ۸۰ درصد کالا بر اساس مواد نفتی و معدنی و خام فروشی است؛ به غیر از صادرات ما به به عراق و افغانستان که تولیدی بوده است.

رئیس اتاق مشترک ایران و چین در یک گفت‌وگوی رادیویی، تاکید کرد: ۹۱ درصد کالای صادراتی ما به چین از فراورده‌های نفتی است که اصولاً در ترکیب صادرات مشکل داریم. در بازارهای بین‌المللی کیفیت و قیمت اهمیت دارد؛ پسته و زعفران ما از نظر کیفی رقیب ندارد که بازار دست ایران است.

وی با بیان اینکه ۱۸ سال پیش با برگزاری سمینار فرصت‌ها و چالش‌های صادرات به چین را بررسی کردیم، خاطرنشان کرد: حدود ۵ سال پیش بر کالاهای ساخته شده با رفع موانع و اشکالات صادرات به چین کارهایی انجام شد تا با گرفتن مجوزها میگو و ماهی، انجیر، سیب و مرکبات، فرش و صنایع دستی، سفال همدان، لبنیات، پای مرغ و زعفران به عنوان کالای غذایی صادرات انجام شد.

این مسؤول افزود: میزان صادرات کشورمان به چین در طول یکسال اخیر ۹۰ درصد محصولات خام پتروشیمی و معدنی بوده که در سال‌های اخیر با پیدا کردن بازارهای متنوع در این کشور به سمت صادرات غیرنفتی پیش رفتیم.

حریری لیست کالای صادراتی ایران به چین را بسیار متنوع دانست و بیان کرد: سال گذشته ماشین آلات الیاف نانو و هایتک به چین صادر کردیم و درصدد پیدا کردن بازاری برای اقلام جدیدی مثل آبمیوه‌ها، کفش دست سوز و شیرینی و شکلات، در حوزه ظروف آشپزخانه پلیمری که تولیدات به روزی هم داریم، فروش پوشاک مردانه با برندهای معتبر متمرکز شدیم.

رئیس اتاق مشترک ایران و چین در پایان تصریح کرد: همه کالاهای تولید کشور که در فرایند تولید میزان ارز آن کمتر از ۲۵ درصد هزینه کالا را داشته باشد و میزان رقابت بزرگی در بازار خواهد داشت را برای صادرات آماده کنیم.

کد خبر 6097279 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت
  • در هیچ کشوری مانند ایران رهن و اجاره گرفته نمی‌شود
  • چگونه بازار مرغ ترکمنستان را از دست دادیم؟
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین