Web Analytics Made Easy - Statcounter

گواه این موضوع نیز انتقال‌هایی بزرگی است که آنان در دقایق پایانی پنجره نقل و انتقالات انجام داده‌اند که از جمله آنها می‌توان به فروش «مسوت اوزیل» و «روبینیو» و خرید «گرت بیل» و «سرخیو راموس» اشاره کرد.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی لالیگا پس از ماه‌ها شایعه، گمانه‌زنی و اخبار کذب نیمه شب امروز بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط فعلی، به نظر نمی‌رسد که در اسپانیا بمب انتقالاتی پرسروصدایی بترکد چرا که پرونده بازگشت «نیمار» به بارسلونا بسته شده، «پل پوگبا» در اولدترافورد ماندگار شده و «کریستین اریکسن» برای دست کم یک فصل دیگر در تاتنهام باقی خواهد ماند.

در روی دیگر سکه، تلاش رئال برای انتقال «گرت بیل» (که هر ۲ گل تساوی‌بخش و نجات‌دهنده کهکشانی‌ها را در دیدار دیشب مقابل ویارئال به ثمر رساند) و همچنین «جیمز رودریگوئز» متوقف شده و این در حالی است که «کیلور ناواس» در آستانه عقد قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.

با این وجود، گلر کاستاریکایی شاید تنها انتقال روز پایانی پنجره نباشد چرا که پیش‌تر سانتیاگو برنابئو در لحظات پایانی شاهد جابجایی‌هایی از این دست بوده است؛ جابجایی‌هایی بزرگ که هرچند سخت اما هیات مدیره رئال راه عملی کردن آنها را بلد است.

البته پرونده «داوید دخه‌آ» را قلم بگیرید و علاوه بر این مطمئن باشید که ماشین فکس این بار درست کار کند...

رونالدو

حضور مرد افسانه ای برزیل در برنابئو یکی از غافلگیرکننده‌ترین جنب‌وجوش های رئال در تابستان ۲۰۰۲ بود؛ برنده توپ طلای سال ۱۹۹۷ پس از سپری کردن پنج فصل پر فراز و نشیب در اینترمیلان و نیمکت نشینی یک فصله (۲۰۰۰ – ۲۰۰۱) در سن سیرو، سرانجام در فاصله یک ساعت مانده تا بسته شدن پنجره با تسلیم شدن نراتزوری و هزینه ۴۶ میلیون یورویی «فلورنتینو پرز» به عنوان آخرین کهکشانی در برنابئو فرود آمد.

سرخیو راموس

راموس در روز ۳۱ آگوست ۲۰۰۵ و به عنوان نخستین خرید اسپانیایی پرز پس از پنج سال ریاست در رئال، به جمع سفیدپوشان مادرید پیوست؛ مدافع تایید شده سویا در حالی که تنها ۱۹ سال داشت و با قراردادی که در آن زمان برای یک مدافع رکورد شکن محسوب می‌شد، کهکشانی شد؛ راموس از آن تاریخ تاکنون بیش از ۶۰۰ بازی برای رئال انجام داده و ۸۴ گل نیز به نام خود ثبت کرده است.

روبینیو

باشگاه منچسترسیتی در تابستان ۲۰۰۸ مشتاق بود تا مقداری از سرمایه مالکان تازه‌وارد و اماراتی خود را بریز و بپاش کند؛ رسیدن روبینیو با مبلغ ۴۲ میلیون یورو در روز اول سپتامبر یعنی روز آخر پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر جزیره، به نوعی بیانیه‌ای مبنی بر عزم سیتیزن‌ها بود حتی با وجود اینکه مرد برزیلی به اشتباه اعلام کرده بود که از پیوستن به چلسی بسیار خوشحال است!

با این حال، اوضاع برای خرید پرسروصدای آن روزهای سیتی به خوبی پیش نرفت و روبینو پس از تنها ۲ فصل و سپری کردن دوره‌ای قرضی در سانتوس، به آ.‌ث میلان ملحق شد.

گرت بیل

«دنیل لوی» رییس باشگاه تاتنهام به طور خاص به دلیل سخت‌گیری در مذاکرات انتقال مرد ولزی، شهرت پیدا کرد؛ بازیکنی که در آن برهه تمامی جوایز فصل ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ را درو کرده بود؛ با این وجود، پرز مردی نیست که جواب رد بشنود و سرانجام با پرداخت ۱۰۱ میلیون یورو که رکورد بازار را نیز شکست، بیل را به مادرید آورد؛ جایی که حالا ۶ فصل را در آن سپری کرده و به همراه رئال یک قهرمانی لالیگا، یک جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی لیگ قهرمانان را در گنجه افتخارات خود جای داده است.

مسوت اوزیل

هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که بعد از خرید بیل دیگر بُمبی در برنابئو منفجر شود اما تنها یک روز پس از این انتقال یعنی در روز پایانی پنجره لالیگا، هافبک آن روزهای تیم ملی آلمان با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو راهی آرسنال در لیگ برتر انگلیس شد؛ این خبر برای «کریستیانو رونالدو» بی‌شک خبری شوکه‌کننده بود؛ ستاره ای که گفته می‌شد به دلیل از دست دادن منبع اصلی پاس گل‌های خود در برنابئو، به شدت خشمگین شده است!

اوزیل دلیل این تصمیم را از دست رفتن اعتماد باشگاه به خود عنوان کرد و تماسی تلفنی از سوی «آرسن ونگر» که به وی اطمینان داده بود که به مهره‌ای کلیدی در جمع توپچی‌ها تبدیل خواهد شد، مهم‌ترین عامل جدایی لحظه آخری مرد ترک تبار بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسوت اوزیل لالیگا کریستیانو رونالدو رئال مادرید سرخیو راموس گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، فرلاند مندی مصدوم نیست ولی بسیار خسته است و در واقع او تنها بازیکنی بود که در تمرین صبح امروز انفرادی کار کرد. 

پس از دو روز استراحت (دوشنبه-سه شنبه) تمرینات رئال از سر گرفته شد اما بدون مندی. آنچلوتی همه را در اختیار داشت به جز مرد فرانسوی که منچستر را با محدودیت و مشکلات فیزیکی ترک کرد. مندی به دلیل خستگی عضلانی برابر بارسا هم به میدان نرفت اما جای نگرانی نیست: فرلاند سه شنبه آینده در مونیخ خواهد بود. در واقع هدف همین است. برای بازی جمعه مقابل سوسیداد رئال روی فران گارسیا برای سمت چپ حساب کرده است.

مندی به مدت یک هفته برنامه خاصی را دنبال می کند و به آرامی برای ریکاوری همسترینگ خود کار می کند. منطقه ای که از نظر تاریخی بیشترین آسیب را از آن دیده است. مندی تنها دو بازی در 20 بازی گذشته را از دست داده و قبل از ال کلاسیکو در 9 بازی متوالی فیکس بود. او نیاز به استراحت داشت و استراحت او تا جمعه نیز تمدید شد تا برای بازی با بایرن در دسترس باشد.

دیگر خبرها

  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5