Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، درگیری لفظی در جریان تمرین استقلال، به رختکن این تیم کشیده شد و چهار بازیکن با یکدیگر به درگیری فیزیکی پرداختند.

گفته می‌شود برخورد توپ با یکی از بازیکنان استقلال در جریان تمرین، جنگ لفظی را استارت می‌زند و در ادامه این درگیری لفظی به داخل رختکن کشیده شده و ابتدا علی دشتی و میلیچ با یکدیگر درگیر شدند و در ادامه فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان نیز به این جمع اضافه شدند تا درگیری شدت بیشتری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید تازه وارد استقلال از سایپا که نسبت به رفتار مدافع صربستانی شاکی بود، جنگ لفظی را با او آغاز کرد و در ادامه در روزی که بیشتر بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی حضور داشتند، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی به عنوان قدیمی‌های تیم درگیری را افزایش دادند تا حاشیه‌های تیمی که قرار است بعد از سال‌ها با مربی ایتالیایی خود، خواسته هواداران را برآورده کند، بیشتر در متن قرار داشته باشد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال داریوش شجاعیان فرشید اسماعیلی علی دشتی درگیری در رختکن استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با توجه به صدور هشدار نارنجی توسط سازمان هواشناسی و آغاز بارش‌ها در این استان گفت: با دستور استاندار تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امیرعباس جعفری امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران و با توجه به آغازش بارش‌ها در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: پیرو صدور هشدار سطح نارنجی توسط سازمان هواشناسی و با دستور استاندار تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی بسیار خوبی توسط صداوسیما و رسانه‌ها انجام گرفته و از مردم خواسته شد از اتراق و حضور در بستر و حریم رودخانه‌ها اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی گفت: از کوهنوردان خواستاریم در این مدت از صعود در مناطق پرخطر خودداری و دامداران نیز از حضور دام‌هایشان در کنار رودخانه‌ها، کوهپایه‌ها و دره‌ها پرهیز کنند.

جعفری با بیان اینکه در راستای اقدامات پیشگیرانه در طول دو سال گذشته کارهای بسیار خوبی در آذربایجان‌غربی علی‌رغم اینکه اکثریت شهرها و روستاهایش در کنار رودخانه‌ها قرار دارد، انجام گرفته است، تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ کیلومتر از رودخانه‌ها و نقاط حادثه‌خیز لایروبی انجام شده است.

وی ادامه داد: در محدوده شهرها نیز شاهد لایروبی رودخانه‌های داخل شهر توسط شهرداری‌ها و همچنین اقدامات مناسب در راستای هدایت آب‌های سطحی بوده‌ایم.

کد خبر 751227

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!