Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، تعداد 100 سهم شرکت جنرال مکانیک(سهامی عام) به‌عنوان دهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، با نماد معاملاتی "رنیک" روز چهارشنبه(16 شهریور) در فرابورس ایران انجام می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی 785تا 790تومانی برای هر سهم و با سهمیه 300سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات فرابورس ایران عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که مدیر و متعهد این عرضه نیز شرکت کارگزاری بورس بهگزین به میزان 50درصد سهام قابل عرضه است.

شرکت جنرال مکانیک  در روز 22 فروردین 1333 بصورت سهامی خاص تأسیس و شروع به فعالیت کرده است. در حال حاضر نیز 48.9 درصد سهام این شرکت با 1205 نیروی انسانی به بنیاد مستضعفان و 51 درصد آن به شرکت پایا سامان پارس تعلق دارد.

این گزارش می‌افزاید: تا کنون تعداد دو میلیارد سهم شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با نماد معاملاتی "تاصیکو" در روز نهم اردیبهشت با کشف قیمت 220تومان در بورس، تعداد 52میلیون سهم شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد با نماد معاملاتی "زشریف" در روز 31 اردیبهشت‌ با کشف قیمت 420تومان در فرابورس، تعداد 40میلیون سهم شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران با نماد معاملاتی "دکپسول" در روز 5 خرداد با کشف قیمت 570تومان در فرابورس، تعداد 200میلیون سهم شرکت پلی پروپیلن جم با نماد معاملاتی"جم پیلن" در روز 27خرداد با کشف قیمت 2250تومان در بورس، تعداد 130میلیون سهم شرکت سیمرغ با نماد معاملاتی "سیمرغ" در روز 2 تیرماه با کشف قیمت 510تومان در بورس، تعداد 40میلیون سهم شرکت دارویی ره‌آورد تامین با نماد معاملاتی "درهآور" در روز 12 تیرماه با کشف قیمت 315تومان در بورس، تعداد 300میلیون سهم شرکت پتروشیمی نوری با نماد "نوری" در روز 22 تیر با کشف قیمت 3125تومانی در بورس، تعداد 75میلیون سهم شرکت پخش هجرت با نماد معاملاتی "هجرت" در روز 18 مرداد با کشف قیمت 1850 تومانی در بورس و تعداد 75میلیون سهم شرکت غلتک‌سازان سپاهان با نماد معاملاتی "فسازان" در روز 28 مرداد با کشف قیمت 840 تومانی در بورس عرضه اولیه شده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: تعداد کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیک فعال در استان ۱۲۶۰ مورد بوده و تعداد استارتاپ‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات نیز ۱۱۳ مورد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آرام حیدری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست با فعالان حوزه ICT استان کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات در شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان در شاخص فاوا (IDI) در رتبه بیست‌وپنجم کشور است که در زیر شاخص دسترسی رتبه ۱۵، در زیر شاخص استفاده رتبه ۲۹ و در زیر شاخص مهارت در رتبه ۲۸ کشوری قرار دارد.

وی افزود: پهنای باند ورودی استان کردستان ۵۷۰ گیگ بر ثانیه است که میزان استفاده دیتا در استان ۲۱۰ گیگ بر ثانیه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان خاطرنشان کرد: تعداد کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیک فعال در استان ۱۲۶۰ مورد بوده و تعداد استارتاپ‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات نیز ۱۱۳ مورد است.

حیدری یکی از مزیت‌های رقابتی کردستان را وجود شرکت‌های متعدد دانست و اضافه کرد: ۱۰۴ شرکت عضو نظام صنفی رایانه‌ای در کردستان وجود دارد که ۵۶ مورد آن فعال هستند.

وی گفت: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان ۶۲ مورد است که ۱۶ مورد آن در حوزه فناوری اطلاعات فعال هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان افزود: طرح آموزشی «ایران دیجیتال» سال گذشته در تعدادی از استان‌های کشور کشور اجرایی شد و این طرح امسال نیز در استان کردستان اجرا خواهد شد.

کد خبر 747480

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • بورس تغییر جهت داد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل