Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز با بیان اینکه موقعیت های بیشتری نسبت به تیم قشقایی شیراز داشتیم،گفت:شایسته پیروزی برابر قشقایی شیراز بودیم. ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج بعد از اولین برد خانگی تیم فوتبال گل‌ریحان البرز در ورزشگاه انقلاب کرج، اظهار داشت: به رضا عنایتی و تیم خوبش خسته نباشید می‌گویم و در ادامه لیگ برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ دسته اول فوتبال| صعود بادرانی‌ها به صدر در روز تساوی بالانشین‌ها/ پیروزی پُر گل سرخپوشان و مس رفسنجانلیگ دسته اول فوتبال| شکست سنگین ملوان مقابل فجرسپاسی در نخستین بازی هفته چهارمدرودگر: امشب توضیحات نمایندگان دربی استار را می‌شنویم/ سال گذشته 3 برابر درآمد 2 سال پیش به فوتبال کشور تقدیم کردیم

وی افزود: تیم قشقایی شیراز  در این دیدار خوب  بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز با بیان اینکه تیم فوتبال قشقایی شیراز تنها فوتبال بازی کرد و ضد فوتبال در دستور کار این تیم نبود،بیان کرد: داور می‌توانست در نیمه اول یک پنالتی برای ما بگیرد که اینطور نشد ،اما با تلاش بچه‌ها توانستیم به خواسته خود که همان 3 امتیاز بازی است برسیم.

نصرتی با بیان اینکه سید محسن حسینی علی‌رغم تمام نامهربانی‌هایی که در حقش شد نشان داد که واقعا بازیکن خوبی است،تصریح کرد:امیدوارم با تلاش بازیکنان تیم گل ریحان به نتایج دلخواه برسیم.

انتهای پیام/ ت

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم