Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@04:59:28 GMT

زیباترین استایل‌های بازیگر و خواننده مکزیکی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۹۱۳۹

زیباترین استایل‌های بازیگر و خواننده مکزیکی

تالیا (Thalia)، بازیگر و خواننده مکزیکی یکی از معروفترین بازیگران سریال‌های مکزیکی است و یکی از آلبوم‌های او بیش از ۱۹ میلیون در سراسر جهان به فروش رسیده است. او در ۲۶ آگوست سال ۱۹۷۱ میلادی در بیمارستان اسپانیایی در مکزیکوسیتی به دنیا آمد. نام او را «آریاندا تالیا سودی میراندا» گذاشتند. تالیا سومین فرزند خانواده است و زمانی که پنج سال داشت پدر او از دنیا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از سن چهارسالگی یادگیری باله و پیانو را در آکادمی موسیقی مکزیک آموخت. او پس از بازی در یک سریال با نقش آفرینی بازیگر نام آشنای مکزیک «فرناندو کاریلو»، به شهرت رسید و به یکی از سلبریتی‌های مکزیک تبدیل شد.



تصویر تالیا خواننده و هنرپیشه مکزیکی در ذهن مخاطبان او در سراسر جهان با زیبایی سحرانگیز و نمایی خاص و منحصر به فرد گِره خورده که در مناسبت‌های مختلف شاهدش هستیم. او سعی می‌کند تا زیبایی پوست درخشان خود را با گریم‌های حساب شده به رخ بکشد، در مدل موهایش که سرشار از شور و سرزندگی است مبالغه نمی‌کند و آن‌ها را به شکل‌های عجیب و غریب درنمی آورد.


در این گزارش به مناسبت تولد او راز‌هایی را درباره سبک و استایل آرایش او آورده ایم:

آرایش چشم: خواننده مکزیکی برای درشتی چشمانش از گریم برنزه با سایه‌های برّاق برای پلک‌ها استفاده می‌کند. او همیشه از سایه‌های زیر چشم برای عمق دادن به نگاهش بهره می‌برد و اغلب از آرایش چشم اسموکی خودداری می‌کند و آیلاینر‌های سیاه و کشیده را برای چشمانش به کار می‌برد و مژه مصنوعی جای چندانی در آرایش‌های او ندارد.





رژ لب‌های براق کننده و حجم دهنده: او از رژ لب‌های درخشان و براق استفاده می‌کند و رنگ قرمز و صورتی را انتخاب می‌کند. رژ لب‌های مایع و براق، لب‌های او را برجسته و درخشنده نشان می‌دهند و زیبایی منحصر به فردی به لب‌های او می‌بخشد.



مدل مو‌های ساده و موجدار: مدل مو موجدار زنانه، از مدل‌های کلاسیک و زیباست که چند وقتی است دوباره روی کار آمده و از مدل‌های ترندی است که سلبریتی‌ها هم به آن علاقه زیادی دارند. تالیا نیز از این انتخاب مستثنا نیست و مو‌های ریخته شده تا کتف، فرق وسط و مو‌های موجدار را ترجیح می‌دهد. گاهی نیز مدل موی گوجه‌ای در بالاترین قسمت ممکن در سر با چند طرّه مو که کناره‌های صورتش قرار دارند از دیگر انتخاب‌های او است.      

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی آرایش چشم رژلب سلبریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

 به گزارش به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ؛ این مراسم از ساعت ۱۹ در سالن همایش‌های صدا و سیما آغاز و مدیران ورزشی، ورزشکاران و مدیران رسانه ملی در این مراسم حضور یافتند.

*تیم ملی فوتبال جایزه یار ایرانی جبهه مقاومت را در ابتدای مراسم دریافت کرد.

*جایزه زیباترین گل به گل میر جلیلی به تاهیتی در رقابت های ساحلی اعطاء شد.

*زیباترین صحنه ورزشی به ساره جوانمردی که در بازی های پارا آسیایی با فرزندش روی سکو رفت تعلق گرفت.

*زیباترین صحنه ورزشی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ژاپن در جام ملتهای آسیا رسید.

*ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم ضمن اشاره به آمار شهدای ورزشکار در فلسطین از  سازمان های جهانی برای بی توجهی انتقاد کرد.

*دیپلم افتخار به تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای درخشش در رقابت های بین المللی رسید.

*تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جایزه برترین تیم ملی سال را از نگاه مردم کسب کرد.

بروز رسانی می شود.....

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • عکسی از استایل متفاوت جمیله علم‌الهدی در پاکستان
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • عکس زیباترین ورزشکار تاریخ در صحرای دوبی + عکس
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌