Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@09:54:14 GMT

لحظه انهدام خودروی صهیونیستی+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۹۱۹۳

لحظه انهدام خودروی صهیونیستی+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

شبکه تلویزیونی «المنار» لبنان، فیلم و تصاویر مربوط به عملیات تلافی‌جویانه حزب‌الله علیه تجاوزهای رژیم صهیونیستی و انهدام خودروی نظامی اسرائیلی را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، شبکه خبری المنار دوشنبه‌شب فیلم و تصاویر مربوط به عملیات روز یکشنبه گروه مقاومت علیه صهیونیست‌ها را که در آن یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ جزئیات درگیری در مرز لبنان با فلسطین اشغالی فیلم/ درگیری در مرز بین لبنان و اسرائیل

رژیم صهیونیستی ادعا کرده بود که هیچ کس در این حمله آسیب ندیده است، اما «ولید سکریه» نماینده پارلمان لبنان در گفت‌وگو با المنار گفت که با توجه به اصابت دو موشک به خودرو نطامیان اسراییلی و آنچه در فیلم دیده می‌شود، ادعای اسراییل زیر سوال رفته است و موشک کورنت به گونه‌ای است که حتی اگه خودرو کامل هم بسته بوده باشد، فشاری به خودرو و داخل آن وارد می‌کند که به سرنشینان آسیب می‌زند.

حزب‌الله لبنان در واکنش به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی، دیروز (یکشنبه)‌ یک خودروی زرهی ارتش این رژیم را در شمال فلسطین اشغالی هدف موشک ضدتانک قرار داد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

پاسخ تلافی‌جویانه مقاومت لبنان در واکنش به تعرض و تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی از جمله حمله با پهپاد به جنوب بیروت و همچنین حمله هوایی به سوریه که به شهادت دو عضو حزب‌الله منجر شد، صورت گرفته است.

در بیانیه حزب‌الله آمده که گروه شهیدان «حسن زبیب» و «یاسر ضاهر»، یک خودرو نظامی اسرائیلی را در مسیر پادگان «آویویم» هدف قرار دادند که در اثر این حمله تمامی سرنشینان آن کشته و زخمی شدند».

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان حزب الله لبنان خط حزب الله درگیری اسرائیل فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به سربازان رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: محل استقرار سربازان دشمن در غرب شهرک «شومیرا» در منطقه الجلیل غربی را با موشک هدف قرار دادیم.

به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان تأکید کرد این حمله در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور آن است.

حزب‌الله لبنان در همبستگی با نوار غزه که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در معرض حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا قرار گرفته است، پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی