Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@07:42:37 GMT

مس کرمان تحت فشار و استرس بازی کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۹۳۷۷

مس کرمان تحت فشار و استرس بازی کرد

به گزارش ایرنا،  علی نیکبخت روز دوشنبه در کنفرانس خبری پس از بازی با مس کرمان در کرمان با اشاره به شناخت از نقاط قوت وضعف تیم مس کرمان افزود: تیم ما بازی روان‌و خوبی داشت و بایدبه بازیکنان خود خسته نباشید بگویم که با آرامش بازی کردند و آن برنامه هایی را که خواسته بودم انجام دادند و در نهایت توانستیم به ۳ امتیاز این بازی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این برد ما دلیلی نمی شود از ارزش های مس کرمان دور باشیم خاطرنشان کرد: در این بازی احساس کردم که مس کرمان تحت فشار است و با استرس بازی می کند.
وی تاکید کرد: ما فوتبال خودمان را بازی کردیم و یک بازی منطقی داشتیم و میتوانستیم گل های بیشتری را هم بزنیم.
مربی سرخ پوشان پاکدشت با بیان اینکه احساس میکنم که مس کرمان بیرون از خانه بهتر بازی می کند گفت: امیدوارم مس کرمان به آرامش برسد و بتواند بازی خودش را بکند.
وی در پاسخ به اینکه تیم خود را به چه هزینه ای بسته اید و روانه این مسابقات کرده اید افزود:این تیم یک تیم‌شخصی است و با هزینه ای معقول بسته شده است. ما ۵۰ درصد تیم را در 20روز گذشته بستیم و نفرات رو بر اساس تفکر خودم بستم که باعث شده آنچیزی را که میخواهم پیاده کنند.
براساس این گزارش مجتبی حسینی مربی تیم مس کرمان نیز در کنفرانس خبری بعد از بازی حضور نیافت.

تیم فوتبال مس کرمان امروز در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک کشور در یک بازی خانگی با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را به حریف خود سرخ پوشان پاکدشت واگذار کرد.

۹۷۶۷/ 5054
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استرس بازی فوتبال مس کرمان تیم قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که رسانه‌های عبری زبان مدعی‌اند که در صورت آزادسازی اسرای صهیونیستی از سوی حماس در نوار غزه، سران تل آویو آماده بازنگری در حمله زمینی به شهر رفح هستند، مقامات حماس با رد ادعاهای اشغالگران، پیشنهاد صهیونیست‌ها را عاری از واقعیت و «نمایشی» خواندند و آن را کارت بازی اشغالگران در فشار علیه گروه‌های مقاومت توصیف کردند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که غازی حمد، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تأکید کرد که صهیونیست‌ها، هیچ راهی جز مذاکره پیش روی خود ندارند و هر گونه عملیات در «رفح» هیچ سودی برای آنان به همراه نخواهد داشت.

عضو حماس با بیان اینکه استفاده از کارت رفح برای فشار به حماس، هیچ سودی نخواهد داشت و موضع این جنش را نیز تغییر نخواهد داد، خاطرنشان کرد: اسرائیل از ورود به رفح هیچ سودی نخواهد برد؛ زیرا یک بار دیگر مانند غزه، غرق خواهد شد.

این مقام حماس همچنین تأکید کرد که اگر اسرائیل تصمیم بگیرد وارد رفح شود، حماس، برای مقابله با این رژیم آمادگی بالایی دارد.

کد خبر 6089420

دیگر خبرها

  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین