Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@22:52:47 GMT

شکست تلخ مس کرمان در خانه

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۹۵۲۳

شکست تلخ مس کرمان در خانه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چارچوب رقابت‌های هفته ی چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، مس کرمان امروز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان سرخپوشان پاکدشت بود.

در پایان این دیدار تیم فوتبال مس کرمان با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل شاگردان علی نیکبخت شکست خورد تا شرایط مساعدی در جدول رده بندی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال مس کرمان که از سه بازی گذشته یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را در کارنامه داشت نیز امروز در دقیقه ۳ با پنالتی بهرام رشیدفرخی پیش افتاد تا شروع بسیار خوبی داشته باشد. با این حال دو گل حمید کاظمی در دقیقه ۲۸ و ۴۵ سبب شد تا شاگردان علی نیکبخت با پیروزی سه گله به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم هنوز یک دقیقه از بازی نگذشته بود که مهران امیری گل اول را برای تیم میزبان ثبت کرد، ولی این گل بی پاسخ نماند و حمید کاظمی در دقیقه ۵۶ علاوه بر ثبت هت تریک موفق شد تیمش را در شرایط بهتری قرار بدهد.

در نهایت پایان این دیدار با گل به خودی مهران امیری زننده گل دوم مسی‌ها همراه شد تا شاگردان مجتبی حسینی یک شکست تلخ خانگی را تجربه کنند.

با این پیروزی تیم سرخپوشان پاکدشت با ۷ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت و شاگردان مجتبی حسینی نیز که دومین شکست فصل و اولین شکست خانگی را تجربه کردند، با ۴ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب

مس کرمان در خانه باخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری نایب قهرمان غرب آسیا شد/ زور شاگردان هاشمی به الریاضی نرسید

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست مقابل الریاضی لبنان، نایب قهرمان مسابقات سوپر لیگ غرب آسیا شد.

به گزارش ایسنا، آخرین بازی از سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، چهارشنبه شب ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد که در پایان این دیدار، تیم الریاضی لبنان با شکست دادن شهرداری گرگان از ایران، برای دومین فصل متوالی، عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

با شروع این دیدار، از همان ابتدا این تیم میزبان یعنی الریاضی لبنان بود که با درخشش میکر و کیکانوویچ، نبض بازی را در اختیار داشت. الریاضی کوارترهای اول و دوم را ۳۰-۲۱ و ۲۴-۱۷ برد تا نیمه نخست را با پیروزی ۵۴ - ۳۸ به پایان برساند.

با آغاز نیمه دوم نیز درخشش کیکانوویچ ادامه داشت تا به همراه میکر و وائل عرقچی، سبدها را یکی پس از دیگری برای الریاضی به دست آورند. کوارتر سوم این بازی هم با نتیجه ۲۲-۱۶ به سود میزبان پایان یافت تا وجود تساوی ۲۴-۲۴ دو تیم در کوارتر چهارم، نماینده لبنان در مجموع ۱۰۰ - ۷۸ پیروز بازی شود.

به این ترتیب الریاضی لبنان ۲ بر یک شهرداری گرگان را در سری فینال سوپر لیگ غرب آسیا شکست داد تا همانند فصل قبل این مسابقات، با شکست دادن شهرداری گرگان برای دومین دوره متوالی عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

نتایج سه بازی این دو تیم در سری فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

الریاضی لبنان ۹۵ - ۶۰ شهرداری گرگان

شهرداری گرگان ۹۵ - ۸۵ الریاضی لبنان

الریاضی لبنان ۱۰۰ - ۷۸ شهرداری گرگان

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرداری نایب قهرمان غرب آسیا شد/ زور شاگردان هاشمی به الریاضی نرسید
  • امباپه سوال خبرنگار را بی‌جواب گذاشت
  • داماش به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ مسجدسلیمان
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم