Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-05@03:27:17 GMT

اهانت به مسلمانان در تورنتوی کانادا

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۹۷۶۴

اهانت به مسلمانان در تورنتوی کانادا

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، پلیس شهر تورنتوی کانادا اعلام کرد، یکی از شهروندان تورنتو که روز گذشته درحال گردش در پارک Dennis Flynn این شهر بود، با نوشته‌های ضد اسلامی بر دیوارهای این پارک مواجه شد.
 
«جان توری» شهردار تورنتو در توئیتی نوشت: عبارات اهانت آمیز علیه مسلمانان که در این پارک مشاهده شده است، نمونه‌ای از نفرت نسبت به دین و مذهب است که باید به سرعت با آن مقابله شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
توری افزود: شهرداری تورنتو با همکاری معاون شهردار و کارمندان این اداره، درحال پاکسازی دیوارهای این پارک از عبارات موهن به مسلمانان هستند.
 
«الیسون داگلاس کوک» سخنگوی پلیس تورنتو نیز در این باره گفت: افسران پلیس اثر انگشت نویسنده این عبارات را به دست آورده‌اند و در حال جستجوی منطقه برای یافتن شاهدان عینی هستند. 
 
وی تأکید کرد: تا کنون پلیس به کسی مشکوک نشده است اما تحقیقات برای یافتن عاملان این اقدام نژادپرستانه همچنان ادامه دارد.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی کودکان غزه از تحصن ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و کانادا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کودکان فلسطینی با تجمع در مقابل بیمارستانی در اردوگاه «دیرالبلاح» در مرکز نوار غزه، با برافراشتن پلاکاردهایی از ابتکارات و تظاهرات همبستگی دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و کانادا قدردانی کردند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، بنا بر آخرین برآوردها نیروهای پلیس آمریکا تاکنون بیش از ۱۶۰۰ دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در ۳۰ دانشگاه این کشور بازداشت کردند.

کد خبر 6094836

دیگر خبرها

  • تظاهرات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های کانادا + فیلم
  • تصاویری از قبرستان بقیع
  • تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم)
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • پلیس فرانسه با هدف پاکسازی دانشگاه علوم‌سیاسی پاریس از دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین وارد عمل شد
  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد
  • پرسپولیس:اهانت به بانوان در ابعاد بین‌المللی قابل پیگیری است
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • قدردانی کودکان غزه از تحصن ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و کانادا