Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان گفت: من مشکل شخصی با آقای انصاری‌فرد ندارم، ولی ایشان را ۱۲ سال قبل به دلیل ناکارآمدی و بدهی چند میلیاردی کنار گذاشتیم، اما حالا دوباره او را برگردانده‌ایم!

روزنامه خبرورزشی نوشت: خسته، عاصی یا منتقد؟ شاید بتوان همه این توصیف‌ها را در حق محمد مایلی‌کهن به کار برد، ولی نمی‌توان صراحت لهجه او را کتمان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایلی‌کهن حرف‌هایش را می‌زند و گاهی اوقات همین حرف‌ها برایش دشمن‌تراشی می‌کند، ولی با این وجود پا پس نمی‌کشد. پس از مدت‌ها با حاجی‌مایلی همکلام شدیم و از هر دری سخن گفتیم. ماحصل این گپ و گفت حالا از نظرتان می‌گذرد:

لیست ویلموتس یا کی‌روش؟
لیستی که به عنوان دعوت‌شدگان به تیم ملی داده شده شبیه همان فهرست کارلوس کی‌روش است. البته آقای وحید هاشمیان را می‌بینم که سر بازی‌ها می‌رود، ولی واقعاً این فهرست عجیب است. عده‌ای همیشه دعوت می‌شوند و یک عده حتی با وجودی که بازی نکرده‌اند، دعوت شده‌اند. خب اگر این‌طوری بود، اصلاً چرا سرمربی عوض شد؟

برانکو و پرسپولیس
آقای برانکو مرتب می‌گفت پرسپولیس را مثل خانه خودش دوست دارد و ایران هم کم‌کم در مصاحبه‌هایش شده بود خانه اول او، اما همه دیدیم که با یک بشکن پرسپولیس را فروخت و رفت؛ به همین راحتی.

انصاری‌فرد، مدیر هزینه
آقای عرب از جنس فوتبال نبود، ولی پرسپولیس را فاتح لیگ و جام حذفی کرد، اما برکنار شد. من مشکل شخصی با آقای انصاری‌فرد ندارم، ولی ایشان را ۱۲ سال قبل به دلیل ناکارآمدی و بدهی چند میلیاردی کنار گذاشتیم، اما حالا دوباره او را برگردانده‌ایم. ایشان آری هان و دنیزلی را آورد که هر دو ناموفق بودند. ما چقدر هزینه عدم مدیریت انصاری‌فرد را داده‌ایم. پول این اتفاقات از جیب مردم می‌رود. البته صراحتاً می‌گویم در این سال‌ها هم قیمت بازیکنان و هم مربیان بی‌خودی گران شده است. به نظرم انصاری‌فرد مدیر هزینه است.

وضع خوب مدیران
چرا هرکس مدیر پرسپولیس می‌شود وضعش خوب می‌شود؟ رک بگویم هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمی‌گیرد. کاش قانون از کجا آورده‌ای، اعمال شود! اسنادش موجود است. من هرگز غیر از سازمان تربیت بدنی از جای دیگری پول نگرفتم، ولی آقایان از فوتبال یک‌باره سر از وزارت صمت، دانشگاه آزاد و... درمی‌آورند.

۲ روزه اخراج می‌شدم
سال ۱۳۸۴ عضو هیئت مدیره پرسپولیس شدم. من بودم، آقای نژادفلاح، انصاری‌فرد، سعیدلو و فداحسین مالکی. من همان‌جا گفتم اگر قرار نیست مدیرعامل شوم، کنار می‌روم، ولی آقای انصاری‌فرد که آن زمان در مدیریت صفر کیلومتر بود را مدیرعامل کردند. البته اگر آن زمان مدیرعامل می‌شدم، ۲ روزه برکنارم می‌کردند چون منافع آقایان را قطع می‌کردم. هر جا پای منافع مردم و مملکت وسط باشد، با هیچ‌کس رودربایستی ندارم. همین الان به نظرتان نمی‌توانم بروم خارج؟ می‌توانم، اما مانده‌ام، چون عاشق ایران هستم.

حذف از آسیا
صادقانه می‌گویم آرزو می‌کنم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان حذف شوند. مگر این لیگ برای ما چقدر درآمدزایی داشته است؟ برای فینال لیگ قهرمانان هم تا وقتی مجبورمان نکرده بودند، ورزشگاه آزادی را تعمیر نکردیم. خدا پدر AFC را بیامرزد که مجبورمان می‌کند یک‌سری استانداردها را رعایت کنیم.

فوتبال و نوه‌ها
شاید خانواده‌ام از این حرف ناراحت شوند، ولی فوتبال را از نوه‌هایم هم بیشتر دوست دارم. نوه‌هایم تخم چشم‌های من هستند، ولی با فوتبال می‌توان به همه دنیا پیام عشق و محبت داد. با فوتبال می‌توان شغل ایجاد کرد. صراحتاً می‌گویم در این فضا نه تنها نوه‌های عزیزم را به ورزشگاه نمی‌برم بلکه خودم هم نمی‌روم. در مورد خانم‌ها هم ضمن احترام به این بزرگواران باید بگویم آقا واقعاً مشکل فوتبال ما استادیوم رفتن خانم‌هاست؟ در همین اروپا تعداد بانوان حاضر در استادیوم زیر ۱۰ درصد کل جمعیت است.

مدیرعاملی پرسپولیس
مدیران عامل استقلال و پرسپولیس به نوعی کارمند وزیر هستند. در مورد این‌که من روزی مدیرعامل پرسپولیس می‌شوم یا نه هم باید بگویم مدیرعامل پرسپولیس می‌شوم، ولی در آن دنیا!

کالدرون‌
نمی‌خواهم در مورد اشخاص حرف بزنم، ولی در مجموع کالدرون را مربی نجیبی می‌دانم. البته به یک‌سری از مربیان خارجی از طریق سفارتخانه‌های خود و افراد خاص یاد می‌دهند که داد و فریاد راه بیندازند و کارشان را جلو ببرند. الان آقای اسکوچیچ را ببینید؛ ایشان آن‌قدر بیکار می‌نشیند که در ایران برایش تیم پیدا شود. آقای بگوویچ هم که بالغ بر ۲۰ سال است در ایران است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ورزش فوتبال مایلی کهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است

امیرحسین اعظمی

لیگ برتر ایران به حساس‌ترین روزهای خود رسیده و در فاصله ۶هفته مانده به پایان این مسابقات، ۲تیم استقلال و پرسپولیس رقابتی نزدیک برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی دارند. خداداد عزیزی، بازیکن و مربی سابق تیم ملی تأکید می‌کند که هر دو تیم شانس برابری برای قهرمانی دارند و تیمی قهرمان خواهد شد که در این هفته‌های حساس گاف ندهد. عزیزی در گفت‌وگو با همشهری به سؤالات پاسخ می‌دهد.

رقابت میلی‌متری پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی لیگ را چطور می‌بینید؟

تنها جذابیت لیگ ایران همین رقابت نزدیک ۲تیم پرسپولیس و استقلال است. من غیر از این چیز خاصی در لیگ نمی‌بینم.

یعنی کیفیت فنی لیگ ایران خوب نیست؟

آقای گل فعلی لیگ برتر چند گل زده است؟ اگر اشتباه نکنم ۱۴گل. بازی‌های لیگ پرگل نیست و اگر هم تیمی برنده می‌شود با حداقل اختلاف است. خیلی از تیم‌ها زور بردن و حمله‌کردن را ندارند و پرسپولیس، استقلال و سپاهان تنها قطب‌های فوتبال هستند. تراکتور هم هر از ‌گاهی عرض‌اندام می‌کند ولی لیگ ما کیفیت فنی بالایی ندارد. تیم‌ها هم اکثرا دولتی هستند و در هزینه‌کردن مشکل دارند و فقط ۳، ۴تیم خصوصی در لیگ داریم. تیم‌های خصوصی هم به‌نوعی دولتی هستند یا همان «خصولتی». الان می‌گویند استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شده‌اند ولی این بخش‌ها هم دولتی هستند. آیا پتروشیمی خلیج‌فارس یا بانک‌ها دولتی نیستند؟ ما سال‌هاست که با این کارها AFC را فریب می‌دهیم ولی امیدوارم بالاخره فوتبال ایران شرایط مطلوبی پیدا کند.

شانس قهرمانی استقلال بیشتر است یا پرسپولیس؟

هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتیجه هم می‌گیرند. پیش‌بینی خیلی سخت است و باید دید کدام تیم در بازی‌های آینده کمترین اشتباه را خواهد داشت. در این ۶بازی هر تیمی لغزش داشته باشد، کارش سخت خواهد شد.

شانس هر دو تیم را برابر می‌دانید؟

استقلال یک امتیاز بیشتر دارد و به‌نوعی دست بالا را دارد. همین یک امتیاز شانس آنها را کمی بیشتر می‌کند چون سرنوشت قهرمانی دست استقلال است ولی پرسپولیس هم تیم خوبی است و منتظر این است که استقلال امتیاز از دست بدهد.

برخی از سبک بازی استقلال انتقاد می‌کنند، نظر شما چیست؟

هیچ جای دنیا نمی‌بینید که این صحبت‌ها مطرح شود ولی بعضی‌ها به تلویزیون می‌آیند و از اصطلاحات خارجی استفاده می‌کنند که واقعا خنده‌دار است. وقتی تیمی نتیجه بگیرد حرفی باقی نمی‌ماند، استقلال هم نتیجه گرفته و این از هر چیزی مهم‌تر است.

از نظر شما شیوه بازی پرسپولیس بهتر است یا استقلال؟
پرسپولیس بهتر بازی می‌کند. آنها بعد از انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی جدید، فوتبالی تهاجمی ‌به نمایش می‌گذارند.

چرا سپاهان از کورس قهرمانی جا ماند؟
نمی‌دانم چه باید بگویم. آنها امسال و پارسال تیم خوبی داشتند ولی نمی‌دانم چرا قهرمان نشدند.

کد خبر 847414 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم