Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به زمینه‌های گفت و گوی خودش با وزیر امور خارجه ایران از جمله ضرورت حفظ برجام، ابتکار فرانسه در میانجیگری و سیاست سازنده او در تلاش برای کاهش تنش‌ها (بین ایران و امریکا) را ستود.

فرانس ۲۴ دوشنبه شب گزارش داد: سرگئی لاوروف فروکاستن تنش‌های موجود و حفظ برجام را ضروری خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او با توجه به این موضوع، سیاست خارجی ماکرون در کمک به کاهش تنش‌ها و ابتکار سازنده او در میانجیگری را ارزشمند خواند.

محمد جواد ظریف در راستای سفر‌های منطقه‌ای امروز عازم مسکو شد.

او در صدر یک هیأت عالی‌رتبه سیاسی در مسکو، در مورد روابط دوجانبه و همچنین آخرین تحولات حول اجرای برجام و کاهش تنش‌های منطقه‌ای، با همتای خود «سرگئی لاوروف» گفتگو کرد.

به گزارش ایرنا، تحرکات دیپلماتیک مکرون برای کاهش تنش ایران و آمریکا و دعوت از محمدجواد ظریف در هفته گذشته به نشست اخیر گروه ۷ در بیاریتز فرانسه، از نظر تحلیلگران و فعالان سیاسی، تلاش آشکار پاریس در مخالفت با سیاست فشار حداکثری واشنگتن علیه تهران تعبیر شده است.

در ما‌های اخیر، تلاش‌های میانجیگری افزایش یافته و مکرون در کنار برخی دیگر کشور‌ها و اتحادیه اروپا تلاش می‌کند که زمینه‌ی گفت: وگو و کاهش تنش بین ایران و آمریکا را مهیا سازد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سرگئی لاوروف محمد جواد ظریف امانوئل ماکرون تنش میان ایران و آمریکا اتحادیه اروپا سعید ملایی سید محمد حسینی عمار صالحی اعتراضات هنگ کنگ سرگئی لاوروف ماه محرم سامانه سماح ماهواره ناهید هفته امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز ماما را تبریک گفت و از تلاش‌های جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت قدردانی کرد.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در پیامی روز ماما را تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

«روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و مؤثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.

قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.

اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار "هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقاءکرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است، را ارج می نهم.»

کد خبر 750785

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی