Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@09:50:00 GMT

آقای بازیگر: عطای بازیگری را به لقایش بخشیده‌ام

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۰۳۵۱

آقای بازیگر: عطای بازیگری را به لقایش بخشیده‌ام

خبرگزاری میزان: حسین اکلیلی پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی فیلم داستانی جدیدی را در مرحله پیش تولید داریم، اما به دلیل اینکه هنوز کلید نخورده نمی‌توانم اطلاعات خیلی زیادی از آن ارائه دهم، در این فیلم سینمایی علاوه بر بازیگری، ساخت اثر نیز بر عهده من خواهد بود. خوشبختانه فیلمنامه این اثر به تازگی مجوز ساخت گرفته و تا پاییز امسال اثر را کلید خواهم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره کم کار شدن خود در عرصه تصویر اظهار کرد: واقعیت امر من عطای بازیگری را به لقایش بخشیده ام، طی این سال‌ها با تمام وجود تلاش کردم تا حقانیت بچه‌های شهرستان را به اثبات برسانم، اما هیچگاه این اتفاق نیفتاد و همچنان سینما در شهرستان‌ها به شدت مهجور مانده است.

بازیگر سریال "تفنگ سرپر" با اشاره به عدم ساخت آثار سینمایی در شهرستان‌ها اضافه کرد: جالب است بگویم که اگر مسئولین فرهنگی ما هویت ملی کشور را استان به استان بررسی می‌کردند، اگر آن‌ها کمی به خودشان زحمت داده و به شهرستان‌ها می‌رفتند، متوجه می‌شدند که تمامی نقاط کشور چه پتانسیل بالایی برای تولیدات اثار سینمایی دارد.

وی در همین رابطه تصریح کرد: از نظر من مسئولین فرهنگی باید سرانه و بودجه فرهنگی را نسبت به هر استان تقسیم می‌کردند، این بودجه می‌بایست براساس ظرفیت‌های هر استان مشخصاً به همان استان تعلق می‌گرفت، آن وقت می‌دیدیم که هر استان چه استعداد‌ها و چه ظرفیت‌های بالایی برای درخشش در سینما خواهد داشت، اما تا وقتی که استان و شهرستان‌ها تنها با محدودیت دست و پنجه نرم می‌کنند، چه انتظاری می‌توان از آن‌ها داشت؟.

بازیگر سریال "پشت کوه‌های بلند" با تاکید بر محرومیت شهرستان‌ها از از امکانات فرهنگی اظهار کرد: متاسفانه در بخش تولید شهرستان‌ها همواره محروم بوده و تولیدکنندگان شهرستانی همیشه با دست خالی به سمت ساخت آثار می‌روند، تا وقتی که همه امکانات در پایتخت باشد همه هنرمندان شهرستان هم ترجیح می‌دهند راهی تهران شوند و آن وقت هیچ اثری از فرهنگ و هنر بومی باقی نخواهد ماند.

وی در همین رابطه اذعان کرد: سینمای ایران طی سال‌های گذشته شاهد این اتفاق بوده که بسیاری از افتخار آفرینان سینما شهرستانی بوده‌اند، اما همه راهی تهران شده اند، حال اگر این امکانات از همان ابتدا به شهرستان‌ها انتقال یابد مشخصاً سینمای شهرستان‌ها رشد قابل ملاحظه‌ای خواهد کرد.

بازیگر سریال "هشت بهشت" خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که اگر مسئولین فرهنگی شهرستان‌ها را جدی بگیرند، سینمای شهرستان از سینمای پایتخت پیشی خواهد گرفت و حرف‌های بسیاری خواهد داشت، طی سال‌های گذشته این محدودیت‌ها و همچنین تمرکز کامل بر پایتخت تماشاگران سینما را به شدت محدود کرده است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نطنز گفت:گروه بین المللی مرمت ایسکارسا در بازدید از بنا‌های تاریخی شهرستان بازدید اعلام کرد در مرمت تعدای از این بنا‌ها با اداره میراث فرهنگی شهرستان همکاری کنند.

حسین یزدانمهر افزود: گروه بین المللی ایسکارسا زیر نظر سازمان یونسکو فعالیت داشته و به شکل ان جی او فعال است و مرمت آثار تاریخی را بررسی کرده و به لحاظ فکری و پژوهشی میزان دقت مرمت‌های انجام شده و بررسی می‌کند.

او اظهار کرد:شب گذشته ۲ نفر خانم از کشور ترکیه به عنوان نمایندگان و آقای مهرداد حجازی به عنوان نایب رییس گروه بین المللی ایسکارسا از آتشکده ساسانی، مسجد جامع و بقعه شضیخ عبدالصمد بازدید کردند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نطنز بیان کرد: گروه بین المللی ایسکارسا در بحث مرمت آتشکده ساسانی قرار است در خصوص نحوه مرمت و ایجاد گنبد آتشکده اعلام نظر کنند.

یزدانمهر گفت:در خصوص بقعه شیخ عبدالصمد قرار است کار پژوهشی از طرف گروه بین المللی ایسکارسا انجام شود و مسجد جامع نطنز دارای کتیبه آجری با خط کوفی است که گروه یادشده باید طرح خود برای حفاظت از آن را ارائه کنند.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان