Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ فیلم ساخته سید مرتضی سبزقبا نامزد دریافت جایزه چهارمین جشنواره بین المللی فیلم هندوستان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازدزفول، 2 فیلم کوتاه «داشتن» و «یک اتفاق کوچک» هر دو از ساخته‌های سید مرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه‌ چهارمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «Aasha» هندوستان انتخاب شده‌اند و از این بین فیلم «داشتن» در این جشنواره‌ نامزد دریافت جایزه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این جشنواره که به آثار برتر در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلم‌نامه‌نویس، بهترین فیلمبردار و بهترین بازیگر جایزه اهدا می‌کند، به تمام آثار برگزیده‌ جشنواره گواهی‌نامه‌ Lakhota که گواهی‌نامه‌ای منحصر‌ به‌ فرد در جشنواره‌های سینمایی هندوستان به شمار می‌رود، اعطا خواهد کرد. 

 

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «Aasha» هندوستان 24 تا 26 شهریور 1398 هجری خورشیدی مطابق با 15 تا 17 سپتامبر 2019 میلادی در شهر نَشیک کشور هندوستان برگزار می شود.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد عزاداری محرم محرم مسجد کانون های مساجد حوزه هنری روزنامه نمایشگاه هفته دولت شیراز شهرستان دزفول دزفول فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود

غفار امانی معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشورهای گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند که با گذشت زمان تیم‌های دیگر نیز به این مسابقات اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روزهای سوم و چهارم خردادماه امسال، اظهار کرد: حدود ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت و نزدیک به ۲۰ خبرنگار طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این برنامه ورزشی را پوشش می‌دهند.

این مسوول ادامه داد: همچنین این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و استانی اشراق در روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت‌هایی که درخواست تبلیغات دارند می‌توانند به هیأت کشتی استان مراجعه کنند تا بخشی از هزینه‌های این مسابقات توسط اسپانسر جبران شود.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور پرشور علاقه‌مندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی