Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ پاسدار رضا هدایتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، برگزاری نشست‌های بصیرتی و معرفتی، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، رزمندگان ، طلاب  و روحانیانی که در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشته‌اند را از جمله اهم برنامه‌ها ذکر کرد.

وی ادامه داد: در این مورد برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری ، ورزشی ، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و عکس و همچنین حضور سرداران و فرماندهان دفاع‌مقدس در دانشگاه‌ها و مدارس برای تبیین ابعاد دستاوردهای آن دوران در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهیدان، برگزاری جلسه‌های نقد و بررسی کتاب‌های تالیف شده در خصوص دفاع‌مقدس از دیگربرنامه‌های پیش بینی شده است .

هدایتی به اهمیت تبیین ابعاد دوران دفاع مقدس برای مردم به خصوص جوانان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن دوران در چارچوب کارهای فرهنگی ، بصیرتی و رسانه‌ای تاکید کرد.

تعداد برنامه‌های هفته دفاع مقدس که همزمان با سراسر کشور از ۳۱ شهریور ماه جاری آغاز می‌شود، نسبت به پارسال ۱۰۰ مورد افزایش دارد.

 یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ، ۵۰ هزار رزمنده بسیجی دارد و ۳۰۰ هزار نفر هم تاکنون در اقشار مختلف بسیج جذب و سازماندهی شدند . 

همچنین این استان ۱۰ هزار جانباز جنگ تحمیلی و حدود ۸۰۰ آزاده دارد، و سه هزار و ۸۵۰ شهید هم تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر انقلاب دفاع مقدس فرهنگی هنری هشت سال دفاع مقدس یزد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی ظهر شنبه در نشست مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌هاس دفاع مقدس سپاه کربلا با تأکید بر تقویت تعامل و هم افزایی بین دو مجموعه اظهار داشت: جهت گیری فعالیت‌های امسال ما با محوریت دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران خواهد بود.

وی همچنین تلاش برای حضور راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و سربازان نیروهای مسلح در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را از اهداف برشمرد و افزود: برای اجرای برنامه‌های سوم خرداد و هفته دفاع مقدس در این مکان برنامه ریزی شود.

سرهنگ سلامی پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات را ظرفیت مهم و مؤثر فرهنگی برای یادمان‌های شهدای گمنام برشمرد و گفت: شهدای گمنام مظلوم‌ترین شهدا هستند و نباید در غربت بمانند.

برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به میزبانی استان مازندران

سرهنگ پاسدار محمد عباسپور مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلا نیز ضمن ارائه گزارشی از کمیته‌های پژوهش و گنجینه‌ها و المان‌های دفاع مقدس، بر هم افزایی و تعامل بیشتر دو مجموعه تأکید کرد و اظهار داشت: استفاده از هنر و مردمی کردن کنگره‌های شهدا که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، در دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران مورد توجه قرار گرفته است.

عباسپور برگزاری مراسم «فصل شیدایی»، نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به میزبانی استان مازندران، ساخت فیلم سینمایی «کالدو» با محوریت حماسه جنگل، شهربازی مقاومت، نصب المان‌های شهدا در وروی‌های استان، ساخت سمفونی شهدای مازندران و احیای تولید نشریه «سبز سرخ» را از جمله اقدامات پیش بینی شده ویژه دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران اعلام کرد.

کد خبر 6089824

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند