Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@17:53:00 GMT

آتش سوزی یک گاوداری در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۱۱۴۸

آتش سوزی انبار علوفه گاوداری ۷۰ رأسی در روستای دیزج حسین بیگ شهرستان مرند موجب ایجاد خسارت حدود ۲ میلیارد تومانی شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، انبار علوفه گاوداری ۷۰ رأسی متعلق به حاج ولی دشتبانی در روستای دیزج حسین بیگ شهرستان مرند، به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

در پی بروز آتش سوزی درانبار علوفه این گاوداری و تماس با آتش نشانی دهیاری روستای دیزج حسین بیگ، شهرداری کشکسرای و آتش نشانی شهرستان مرند تیم مهار آتش با توجه به وزش باد شدید و گستردگی حریق در محل حادثه حضور یافته و از سرایت آتش به مکان‌های مجاور و جایگاه دام‌ها با تلاش تیم آتش نشانی و حضور به موقع مردم و اهالی روستا جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرند، به خبرنگار مهر گفت: این آتش سوزی با توجه به اظهار خود دامدار و بررسی اولیه بیش از ۱ میلیارد و ۷۰۰ هزار تومان با سوختن ۷۰۰ تن علوفه (یونجه، کاه و کلش) خسارت بر جای گذاشته است.

منوچهر رحمانی افزود: خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی در بر نداشت و در همان ساعت اولیه آتش سوزی دام‌ها به مکان دیگری انتقال پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه این گاوداری دارای بیمه است، به دامداران توصیه کرد نسبت به بیمه دامداری و دام خود برای جبران خسارت‌های ناشی از حوادث اقدام کنند.

رحمانی با بیان اینکه دامداران باید جایگاه‌های نگهداری دام خود را بر اساس استانداردهای موجود ایجاد کنند، افزود: استفاده از مصالح مناسب و وجود تهویه در دامداری‌ها می‌تواند از وارد شدن خسارت زیاد به جایگاه دام و دام در چنین حوادثی جلوگیری کند.

گفتنی است، علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان ذیصلاح در دست برسی است که به محض بررسی و اعلام گزارش خواهد شد.

لازم به ذکر است، امام جمعه مرند نیز چندی پیش ضمن بازدید از این واحد، به دلیل توجه حاج ولی دشتبانی به بخش تولید، در بین الصلواه نماز جمعه از وی تقدیر کرده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مرند آتش سوزی گاوداری انبار علوفه خسارت سعید ملایی سید محمد حسینی عمار صالحی اعتراضات هنگ کنگ سرگئی لاوروف ماه محرم سامانه سماح ماهواره ناهید هفته امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی پس از برگزاری سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی کانوی زیر ۲۳ سال و جوانان ورزشکاران حاضر در اردو تست انتخابی دادند و ثنا زارع با ثبت زمان ۲:۳۳.۴۴ دقیقه موفق به کسب رتبه نخست شد  و به این ترتیب عضو تیم ملی قایقرانی کشور شد.

سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان پس از مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم